>

به صفحه نمایشگاه های داخلی و بین المللی داچ فلور خوش آمدید

هیئت مدیره گروه تولیدی داچ فلور با توجه به اینکه به عنوان نماینده گروه تولیدی آر دی اف هلند در ایران فعالیت دارند و با همکاری بزرگترین خط تولید در داخل کشور همکاری میکنند و سفاراشات پارکت داچ فلور را در بزرگترین و بروزترین خط تولیدی پارکت در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز تولید میکنند در برنامه های توسعه برند داچ فلور اینگونه مصوب کرده اند که در تمامی نمایشگاه های برتر صنعت دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان حضور پررنگ داشته باشند .

 

با توجه به مصوب هیئت مدیره گروه تولیدی داچ فلور این مجموعه در تمامی نمایشگاه های صنعت ساختمان ، میدکس تهران و ایندکس و بیگ 5 امارات متحده عربی و نمایشگاه صنعت ساختمان در اربیل  اقلیم کردستان عراق ، بغداد عراق و دوحه قطر حضور خواهند داشت .

 

 

به منظور بازار درون کشوری پارکت داچ فلور این مصوب بر این اساس ابلاغ شده است که این شرکت نمایشگاه های داخلی را حضور رسمی در قالب غرفه خواهید داشت و برای کلیه نمایشگاه های بین المللی مدیران ارشد اعزام خواهند شد .

 

با توجه به رسالت پیش رو بودن در صنعت ساختمان ، تزئینات و دکوراسیون داخلی ساختمان لازم دانستیم که از طریق اینترنت و این صفحه که وبسایت رسمی گروه داچ فلور است کلیه نمایشگاه هایی که در آن حضور داریم را اطلاع رسانی کنیم .