>

برنامه رادیویی شب آفتابی  عنوان برنامه ای تخصصی در حوزه كسب و كار با رویكرد آموزشی هست که  با حضور اساتید دانشگاه، كارشناسان برتر و كارآفرینان موفق حوزه های مختلف در شبکه رادیویی اقتصاد تولید می شود .

 

برای شنیدن قسمت های قبلی و آشنایی بیشتر با مضمون شب آفتابی کافیه که وارد این لینک بشوید .

 

مهندس حمید امیرسمساری به عنوان مدیرعامل گروه اف پی دی و مالک برند داچ فلور در تاریخ 6 شهریور ماه سال 1402 به این برنامه دعوت شده و به عنوان یک کارآفرین و تولید کننده با محوریت بازاریابی و رشد کسب کار مطالبی را بیان کردند .

 

همانطور که مطلع هستید داچ فلور پارکت لمینت تولید شده در داخل کشور ایران و تحت لیسانس RDF  هلند می باشد .

 

برای اینکه با تنوع این محصول آشنا بشوید کافیست که از طریق این لینک و صفحه محصولات با مطالعه انواع مدلهای پارکت داچ فلور آشنا شده و از طریق صفحه نمایندگان می توانید به سادگی با عامل فروش ما در استان و شهر خود آشنا شده و اقدام به خرید نمایید .

 

 

داچ فلور در مدل بازاریابی و فروش محصول تولیدی پارکت داچ فلور مثلث متساوی الاضلاعی را لحاظ نموده که سه ضلع آن به شرح زیر می باشد  .

 

 

  • — تولید و ارائه کالای با کیفیت و تحت گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی
  •  
  • — آموزش عاملین فروش در شناخت کالای تولید شده و مزیت های رقابتی این محصول برای توضیح بهتر و کامل تر به مشتریان عزیز
  •  
  • — آموزش و انتقال آگاهی به مشتری نهایی و خریدار به جهت شناخت بهتر کالایی که میخواهد و خریداری میکنند و توانایی تشخیص کالای با کیفیت از کالای غیر استاندارد

 

در این برنامه کارشناس حوزه بازاریابی و فروش ، جناب آقای امیرحسین داودی نیز حضور داشتند که به عنوان کارشناس این حوزه در کنار مهندس حمید امیرسمساری به بیان روش های موفقیت در کسب و کار پرداخته و از نظر تئوری مطالبی را عنوان نمودند که بسیار ارزشمند و مفید فایده بود .

مجری توانمند این برنامه نیز استاد عزیزمان جناب مینایی بودند که با لطافت کلام و شیوایی بیانی که دارند باعث شدند تا برنامه 120 دقیقه ای به شکلی زیبا و قدرتمند اجرا شده و شاهد یک قسمت دیگر از برنامه جذاب و مفید شب آفتابی باشیم .

 

 

 

برا شنیدن برنامه 120 دقیقه ای شب آفتابی به تاریخ 6 شهریور 1402 کافیست از قسمت زیر اقدام کنید  .

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم