>
متن راهنمای ابزار را اضافه کنید

نمایشگاه ایندکس دبی 2023 از دوم تا پنجم خرداد ماه سال 1402 در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار شد.


این نمایشگاه که در نوع خود جزو نمایشگاه های بسیار شکوهمند و بزرگ صنعت دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان می باشد در سه روز متوالی برگزار می شود .


اعضای هیئت مدیره گروه اف پی دی به عنوان نماینده قانونی و مالک برند داچ فلور با دعوت گروه آر دی اف هلند در این نمایشگاه شرکت کرده اند .


آقای مهندس حمید امیرسمساری به عنوان مدیریت عامل گروه اف پی دی و نماینده از طرف داچ فلور در کلیه نشست ها و پنل های تخصصی حوزه دکوراسیون حضور یافته و نکات ارزشمندی را نت برداری کرده اند .


آقای مهندس حمید امیرسمساری به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتحادیه تزئینات داخلی و دکوراسیون تهران درصدد هستند تا در اولین نشست آموزشی این اتحادیه نتایج علمی و تجربه های کسب شده از این سفر و بازدید از نمایشگاه ایندکس دبی را به صورت رایگان در اختیاز کلیه همکاران قرار بدهد .


به منظور ارتباط سریعتر با آقای مهندس حمید امیرسمساری می توانید از طریق لینکدین ایشان ارتباط گرفته و با ایشان در تماس باشید .

 

داچ فلور به عنوان برند ثبت شده گروه اف پی دی کالای پارکت لمینت را در ده طرح کاغذ دکوراتیو انحصاری تولید کرده و در سطح کشور توزیع می نماید .


مدل فروش این شرکت بر این اساس است که به هیچ عنوان خود شرکت کالایی را به مصرف کننده نخواهد فروخت و کلیه عزیزانی که از طریق این سایت با این محصول آشنا می شوند می بایست از طریق فروشگاه های سطح کشور اقدام به خرید نمایند .


ما این کالا را طبق این شرح خدمات به مدت اعلام شده گارانتی میکنیم و کلیه عزیزان که پارکت داچ فلور را خریداری کرده اند می بایست نسبت به ثبت آن به صورت آنلاین از طریق این لینک اقدام به خرید نمایند .

 

در نمایشگاه ایندکس امسال دبی هم شاهد این بودیم که پنل های تخصصی ما بین معماران ، نمایندگان کمپانی های سازنده و فعال در صنعت ساختمان ، هتلداران و آرشیتکت ها و سرمایه گذاران باشیم .


مطالب علمی که در این نشست ها رد و بدل می شود به عنوان چالش های بازار کار در نظر گرفته شده و بسیاری از مباحث هم از نظر علمی و هم از نظر چالش های واقعی در صنعت دکوراسیون قابل تامل بوده اند .


مهندس حمید امیرسمساری به عنوان مدیریت عامل گروه اف پی دی در تمامی پنل های برگزار شده حضور داشته و با دقت کامل به کلیه مطالب پرداخته و نت برداری نموده است .

 

بازار دکوراسیون داخلی در خاورمیانه و همینطور کشور عزیزمان ایران یک بازار بزرگ و ارزشمندی است که با رصد کردن و دقت بهتر و بیشتر به آن قطعا هر فعال زیرکی را در این بازار به سود خواهد رساند .


امسال، برنامه کنفرانس با هدف تمرکز جلسات و بحث‌های قدرتمند بین متخصصان روند صنعت با موضوعات جسورانه مانند “تأثیر هوش مصنوعی در طراحی” و “تکامل متاورس در طراحی” متمرکز بوده و یک جذابیت چند برابری را به رویداد ها داده بود .

 

سرفصل های ارزشمندی که در این نمایشگاه به صورت چالش های اصلی مورد بحث و گفتگو شد :
– شرکت CREATIVE CLOSETS مجموعه اتاق خواب سفارشی را معرفی کرد.
– CHATELS و چند مجموعه دیگر دسترسی به برندها را در سراسر شورای همکاری خلیج فارس گسترش داد.
– توزیع از انبار کاشی و اسلب برش خورده، آماده توسط گروه Sanipex
– حضور تکنولوژی در تمام مراحل دکوراسیون داخلی ساختمان

 

 

 

برای تماشای گزارش تصویری از نمایشگاه ایندکس دبی 2023 اینجا را کلیک کنید.