>

داستان تولید پارکت داچ فلور

متن راهنمای ابزار را اضافه کنید

ما در گروه تولیدی داچ فلور به این موضوع که شما خریدار و مصرف کننده نهایی می بایست مطلع باشید که تاریخچه پارکت داچ فلور به چه شکل است و از آن مطلع باشید تصمیم گرفته ایم تا تاریخچه سه دهه فعالیت برند و محصول پارکت داچ فلور را برایتان توضیح بدهیم  .

بر این اساس در ابتدا لازم می دانم که به خود پارکت و معنی آن پرداخته و بعد از آنکه شما با معنی لغوی پارکت آشنا شدید به توضیحات کامل در مورد پارکت داچ فلور بپردازیم .

امیدواریم که مطلع باشید که کلمه پارکت یک لغت فرانسوی است  که در تفسیر این کلمه اینگونه توضیح داده شده است که : تکه ای مهندسی شده از جنس چوب که برای استفاده در کف بکار می رود .

پارکت را در ابعاد و اشکال گوناگون و ابعاد هندسی منظم لوزی ، مربع ، مستطیل ، منحنی تولید می شود  .

طبق تحقیق در گروه داچ فلور ما متوجه شده ایم که تقریبا از 350 سال قبل پارکت چوبی استفاده می شود و قبل از آن از انواع سنگ برای تزئین کف استفاده می شده است  .

البته در تحقیقاتمان متوجه شده ایم که در سال 1693 یک فرد سوئدی اقدام به ثبت پارکت به نام لوسانژ نمود . گرچه لوسانژ با فرم دیگری نسبت به چیزی که پارکت نامیده می شده است تولید و ثبت شده بود ولی همچنان همان جنس چوب و استفاده برای کف داشت.

گروه تولیدی داچ فلور از سه دهه قبل در قالب یک شرکت بازرگانی اقدام به ورود کالای پارکت با نام داچ فلور از شرکت RDF هلند نموده و تا سال 1396 این شرکت به عنوان یک وارد کننده پارکت داچ فلور را در بین همکاران و فروشگاه های دکوراسیون توزیع می نمود .

برند داچ فلور یک برند با اصالت اروپایی است که از همان ابتدا این مجموعه درصدد بود تا به عنوان یک بخش خصوصی در ارائه محصول با کیفیت همیشه پیشگام باشد و بتواند نیازهای مصرف کننده را درک کرده و در کنار عوامل توزیعی خود که در ابعاد فروشگاهی اقدام به فروش پارکت داچ فلور می نمایند همیشه همراه و پشتیبان باشد  .

پارکت داچ فلور به دلایلی در بازه زمانی 1396 الی 1399 در اختیار گروه خصوصی دیگری قرار گرفت که بدون مجوز و بدون تاییدیه از سوی این شرکت اقدام به تهیه غیر قانونی پارکت نموده و با جعل این نام توزیع محصولی را در نوع کلاسیک و 8 رنگ که با کد های غیر استاندارد  داچ فلور 101  ،  داچ فلور 102  ،  داچ فلور 103  ،  داچ فلور 104  ،  داچ فلور 105  ،  داچ فلور 106  ،  داچ فلور 107  ،  داچ فلور 108  به دست گرفته بودند و در نهایت با ورود و پیگیری های قضایی استفاده از این نام را رها کرده و در حال حاضر مجموعه های تولیدی زیر زمینی هستند که همچنان از این نام و یا نام های مشابه به تولید و استفاده از این برند برای محصولات خود استفاده می کنند و ما توصیه و تاکید موکد داریم که مطلع باشید و پارکت داچ فلور با گارانتی اصلی دی اف  که به صورت آنلاین و برخط ثبت می شود را استفاده کنید و روی تمام کارتن های پارکت تولید شده توسط این شرکت آدرس سایت اصلی داچ فلور به این شرکت ثبت شده است .   WWW.DUTCHFLOOR.IR 

در ادامه لازم است توضیح بدهیم که ار ابتدای سال 1400 با مدیریت مهندس حمید امیرسمساری مدیرعامل اف پی دی گروپ  و با راه اندازی دفتر این مجموعه در خاورمیانه و کشور امارات متحده عربی و شهر دبی توانستیم با همکاری بزرگترین خط تولید پارکت در داخل کشور که جزو برترین و بزرگترین خط تولید های داخلی پارکت است طبق استاندارد های آر دی اف هلند اقدام به تولید سری جدید پارکت داچ فلور معروف به داچ پلاس باشیم .

گروه آر دی اف هلند طبق پیگیری های اف پی دی گروپ با ارائه راهکار و آزمایش های مختلف بر نمونه های تولیدی در انتها لایسنس بین المللی را برای اف پی دی گروپ تهیه و ارائه داد و اکنون تنها کمپانی ایرانی که امکان استفاده از نام داچ فلور را بر روی پارکت تولید شده در ایران دارد فقط اف پی دی گروپ می باشد  .

در همین راستا نیز اف پی دی گروپ به این لایسنس بسنده نکرده و به دلیل تجربه تلخ سوء استفاده از این نام  توانسته ایم با پیگیری واحد حقوقی در دفتر فروش تهران و ثبت برند رسمی داچ فلور مالکیت نام داچ فلور و لوگوی پارکت داچ فلور را به نام اف پی دی گروپ ثبت کرده و دست هرگونه مزاحمی را کوتاه کنیم .

اصالت در کالای تولید شده با نام پارکت داچ فلور شعار اصلی ما است و برای اینکه با نمونه های در بازار تداخلی نداشته باشیم به پیشنهاد دفتر داچ فلور هلند به اینکه کلیه تولیدات پارکت داچ فلور را با حالت وی یا همان شکل شیاردار تولید کرده ایم و این نیز نشانه بارز دیگری است تا اینکه شما مصرف کننده مطلع باشید که پارکت داچ فلور به هیچ عنوان کلاسیک و ساده نبوده است و در اصل پارکت داچ فلور اصلی حتما وی گرو و یا همان پارکت شیار دار است  .

کاغذ های استفاده شده در  پارکت داچ فلور به شکل چوب واقعی و بروز می باشد و در ده کاغذ دکوراتیو منحصربفرد و ویژه تولید شده است  .

برای آشنایی بیشتر با محصولات ما کافی است تا بخش محصولات را مطالعه کرده و با خواندن مطالب فنی و توضیحات پارکت داچ فلور را بهتر بشناسید .

هم همچنان به اینکه توانسته ایم سه دهه در کنارتان باشیم افتخار میکنیم و برای تضمین کیفیت محصول تولیدی پارکت داچ فلور اقدام به  سامانه آنلاین و برخط خدمات پس از فروش پارکت داچ فلور نموده ایم و تقاضا داریم در ابتدا از طریق این لینک توضیحات و شرایط گارانتی و وارانتی  را مطالعه نموده و در انتها از طریق این لینک اقدام به ثبت محصول پارکت نصب شده داچ فلور بنمایید.

 

اگه گزارش نمایشگاه ایندکس دبی رو مطالعه نکردی

فقط کافیه که دکمه زیر رو لمس یا کلیک کنید