>

 

 

شما با مطالعه این متن شرایط برخورداری ازگارانتی و وارانتی پارکت داچ فلور را آگاهی یافته و استدعا داریم که این متن را به صورت کامل مطالعه بفرمایید تا نسبت به ادامه مسیر و استفاده از این شرایط دچار اشکال نشوید .

 

لازم به ذکر است هرگونه مواردی که خراج از این متن باشد و در این اطلاعیه ذکر نشده باشد به عنوان موارد خارج از توافق در نظر گرفته خواهد شد و شامل هیچگونه گارانتی و وارانتی نمی باشد .

محصول خریداری شده توسط شما مصرف کننده محترم و عزیز که از فروشگاه ها و نمایندگی های داچ فلور تهیه شده است بعد از نصب دارای گارانتی و وارانتی می باشد و شما می بایست دقت کنید که حتما از نمایندگی اصلی این شرکت خرید نمایید تا اینکه بعد از نصب دچار مغایرت بین خرید شما و اسناد این شرکت رخ ندهد.

 

 

پارکت داچ فلور شامل 5 سال گارانتی برای استفاده در محل کم تردد و 18 ماه برای محل پرتردد می باشد که این خدمت به عنوان گارانتی معرفی می شود.

 

پارکت داچ فلور شامل 120 ماه برابر 10 سال خدمات پس از فروش است که برای کلیه پارکت های نصب شده در محل کم تردد و پر تردد در نظر گرفته شده است و این خدمت به عنوان وارانتی معرفی می شود.

تعریف خدمات وارانتی پارکت داچ فلور :   در شرایط وارانتی خریدار متناسب با هر گونه مصرف و استفاده ای و بدون در نظر گرفتن شرایط استفاده هر خریداری می تواند با ارائه کارت گارانتی خود اقدام به خرید مطابق همان میزان پارکت داچ فلور نموده و وجه آن را پرداخت کند و در این شرایط هزینه ارسال و نصب بر عهده این شرکت می باشد و مبلغ نصب و ارسال رایگان خواهد بود و فقط با پرداخت هزینه پارکت داچ فلور اقدام به استفاده از شرایط وارانتی خواهد نمود .

در ادامه به توضیح پارکت داچ فلور خواهیم پرداخت :

لازم می دانیم تعهد خود را اعلام نماییم که در صورت هرگونه اشکال و ایراد مطابق با مندرجات مشروح در زیر ما نسبت به رفع و ارائه پارکت لمینت سالم با همان طرح و یا مشابه به آن که برابر با ارزش ریالی یکسان است اقدام خواهیم نمود .

استفاده از شرایط گارانتی داچ فلور ملزم به ثبت نام و دریافت کارت گارانتی در ماه اول خرید و نصب می باشد و هر زمان فاصله بین فاکتور صادر شده و تاریخ نصب بیشتر از یک ماه برابر  30 روز باشد کالای نصب شده و پارکت داچ فلور از گارانتی خارج شده تلقی می شود .

 

مصرف کننده گرامی برای بهره مندی بهتر و افزایش طول عمر کاربردی پارکت داچ فلور در حفظ و نگهداری و تمیز نگه داشتن آن سعی خود را به عمل آورید.

 

نصب پارکت داچ فلور می بایست توسط نصاب مجاز ( قطعا دارای دیپلم نصب ) و مطابق با استاندارد تعریف شده اقدام گردد و در صورتی که خارج از این باشد استفاده از گارانتی باطل و فقط شامل وارانتی مطابق با تعریف فوق می باشد  .

 

نگهداری صحیح و نکات تردد رعایت گردد .

 

ارزش ریالی پارکت داچ فلور نصب شده محفوظ خواهد بود و در صورت برخورداری از شرایط گارانتی و تایید کمیسیون شکایات اتحادیه تزئینات ساختمان تهران و اثبات اشکال و ایراد در پارکت داچ فلور مطابق با درخواست مکتوب مصرف کننده و ارسال نمونه های نصب شده دارای اشکال به انبار شرکت و تحویل رسید انبار به فروشگاه مبلغ عودت و اقدام به گرفتن رسید دریافت وجه از مصرف کننده محترم خواهد شد  .

مواردی که پارکت داچ فلور را از گارانتی خارج می نماید :

 

  • خطا و اشکال در مراحل نصب یا هرگونه خسارت ناشی از حمل و ناهمواری در سطح محل نصب مطابق با گزارش کارشناس و نماینده داچ فلور

  • حوادث ، استفاده نادرست و نامناسب و اشتباه از پارکت داچ فلور ، نظیر ایجاد خراش و ایجاد بریدگی در سطح توسط اجسام تیز یا برنده و یا بسیار سنگین مانند گاوصندوق و یا افتادن هرگونه وسیله سنگین و جسم سنگینی ، برآمدگی یا صدمه های ناشی از ساییدگی توسط اجسامی مانند شن و ماسه و سنگ ریزه

  • عدم رعایت صحیح روش های نحوه استفاده ، تمیز کاری های با مواد شیمیایی و سفید کننده و یا استفاده از پاک کننده های نخی و یا خانگی که دارای سطل تخلیه هستند ، اقدامات و بالاتر بودن میزان تردد از استاندارد تعریف شده

  • ریختن مایعات و ماندن در روی سطح پارکت داچ فلور و یا رطوبت ایجاد شده از سطح زیرین بر اساس نمناک بوده بستر به هر دلیلی

  • عدم رعایت استاندارد های مربوط به گرمایش از کف

  • عدم هماهنگ سازی 72 ساعتی مابین ارسال تا نصب پارکت داچ فلور

  • دمونتاژ ( جمع آوری از محل نصب اولیه و نصب مجدد در محل دیگری )

  • عدم استفاده از نایلون حداقل 100 میکرون زیر فوم سایلنت

  • عدم استفاده از فوم های فویل دار مخصوص در گرمایش از کف

  • عدم استفاده از فوم استاندارد سایلنت دو میلیمتر

  • نصب روی محل سیمان شده در ساختمان های نوساز