>

انجمن مدیریت کسب و کار ایران تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  در زمينه های علمی و پژوهشی و فنی فعاليت می كند.

 

انجمن در راستای وظایف خود اقدامات زير را به عمل می آورد: انجام تحقيقات علمی و فرهنگی در سطح ملّی و بين المللی توسط محققان و متخصصانی كه به گونه‌ای با علم و تجربه مديريت کسب و کار سر وكار دارند.

 

—  همكاری با نهادهای اجرايی، علمی و پژوهشی در زمينه ارزيابی و بازنگری طرح ها و برنامه های مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمينه های علمی موضوع فعاليت انجمن.

— ترغيب و تشويق پژوهشگران و تجليل از محققان و استادان ممتاز. 

— ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی .

— تشكيل گردهمايی های علمی در سطح منطقه ای، ملی و بين المللی .

—  انتشار كتب و نشريات علمی در رابطه با موضوع فعالیت.

— انجام کلیه امور در حوزه موضوع فعالیت انجمن

با دعوت میزبان این مراسم از مهندس حمید امیرسمساری به عنوان مدیرعامل گروه اف پی دی و  مالک برند داچ فلور وظیفه خود دانستیم تا بر اساس وظیفه ای که در قالب فعال و عضو کوچکی از خانواده کسب و کار ایران زمین در این مراسم حضور یافته و در مکتب اساتید خود تلمذ کرده و مطابق همیشه از این فرصت برای یادگیری و دریافت نکات علمی بهره ببریم .

دیدار و گفتگو با اساتید برجسته ای همچون پروفسور وظیفه دوست مثل همیشه دلچسب و جذاب بوده و در همان چند دقیقه ای که در محضر مبارکشان بودم نکات مهمی را در راستای تفاوت های نگاه مهندسی و نگاه مدیریتی را آموختم و البته اشاره ای نیز به مفهوم و فرصت های ایجاد شده در این چنین رویداد هایی برای شبکه سازی داشتم که مورد تایید استاد عزیزم نیز قرار گرفت .

دکتر حسین وظیفه دوست به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران و یکی از متخصصین این صنعت شناخته شده و صاحب سبک و شیوه مخصوص به خود است که افتخار شاگردی ایشان ، همیشه مثل یک نگین زیبا در سوابق اینجانب می درخشد .

 

 

دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب کار  در 25 مرداد 1402 در مرکز سران اجلاس تهران برگزار شد و برای آگاهی از این کنفرانس می توانید از طریق این لینک با موضوعات این کنفرانس بهتر و بیشتر آشنا بشوید و داچ فلور نیز به عنوان یکی از مدعوین در این سمینار دعوت شده و آقای مهندس حمید امیرسمساری به عنوان مدیرعامل گروه اف پی دی و مالک برند داچ فلور در آن حضور یافت .