>

شرکت اعمار یکی از با ارزش ترین و تحسین شده ترین شرکت های توسعه املاک و مستغلات در جهان است. اعمار با شایستگی های اثبات شده در املاک، مراکز خرید و خرده فروشی و مهمان نوازی و اوقات فراغت، سبک زندگی جدیدی را با تمرکز بر عالی طراحی، کیفیت ساخت و تحویل به موقع شکل می دهد.

به گفته محمد دبار مدیرعامل و بنیانگذار شرکت اعمار : 

 

املاک اعمار وارد هیجان انگیزترین مرحله در تاریخ جوانی دبی شده است. در سال 2013، زمانی که بیش از 160 کشور امارات متحده عربی را برای میزبانی اکسپو 2020 در دبی انتخاب کردند، این یک رای اعتماد قاطع به شهر، رهبری و مردم امارات بود.

پیشنهاد برنده تاییدی از سوی جامعه جهانی بود که دبی چیزی جز نتایج استثنایی نمی تواند ارائه دهد. تلاش دائمی برای خارق‌العاده بودن همان چیزی است که اعمار را به عنوان یک شرکت قهرمان ملی دبی و امارات معرفی کرده است.

در طول 17 سال گذشته، اعمار پویایی توسعه املاک را دوباره تعریف کرده است، که اکنون به عنوان الگویی برای دیگران در سراسر جهان عمل می کند. اعمار  همیشه به دیدگاه  شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور امارات متحده عربی و نخست وزیر و حاکم دبی اعتقاد داشته است و این باور  به اعمار یادآوری می کند که برای رسیدن به افق های جدید باید از مرزهای شخصی خود فراتر برود .

موتور محرکه اعمار بدون شک اعتماد سهامدارانش به اعمار بوده است. آنها در کنار اعمار  ایستادند که باعث شده خط افق شهر را شکل بدهد ، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان را ساخته اند ، هتل‌های در سطح جهانی ایجاد کرده اند  و به بازارهای بین‌المللی گسترش پیدا کرده اند .

سهامداران اعمار این فرصت را به اعمار داده اند تا در تبدیل شگفت انگیز شهر دبی به یک مرکز جهانی شریک بشود . آنها دبی را به عنوان یک شهر خارق العاده در یکی از بهترین کشورهای جهان ساختند و اعمار  را به آنچه امروز هستیم تبدیل کردند ، یکی از با ارزش ترین و تحسین برانگیزترین شرکت های جهان.

امروزه، در سراسر جهان، مدل‌های توسعه کسب‌وکار در حال تغییر شکل هستند و چرخه‌های اقتصادی و نوآوری در حال کوچک شدن هستند. شرکت هایی که به این تغییرات واکنش نشان نمی دهند، در معرض خطرات غیرقابل برگشتی قرار می گیرند که بر دورنمای بلندمدت آنها تأثیر می گذارد.

اعمار تحولات پیرامون خود را فرصت‌های امیدوارکننده‌ای برای ایجاد یک عمار جدید می‌داند . اعمار  از پتانسیل های ارائه شده توسط دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری، تفریحی و مد پیشرو در جهان و فرصت ها در بازارهای بین المللی به سرعت در حال رشد استفاده می کند . اعمار در حال اجرای استراتژی خود هست تا کسب و کارهای با رشد بالا را به مراکز سود مستقل تبدیل کند و به ساخت شهرهای هوشمند آینده ادامه خواهد داد.

اعمار در حال تقویت استراتژی خود هست تا یکی از با ارزش ترین، مبتکرترین و تحسین برانگیزترین شرکت های جهان باشد . هدف اعمار این است که شرکتی غیرقابل توقف باشد که ارزش عظیمی برای سهامداران، سهامداران و اقتصادمان ایجاد کند.

منبع 

گروه اف پی دی به عنوان مالک برند داچ فلور از سال 2002 به عنوان یک مجموعه فعال و سرمایه گذار در صنعت ساختمان فعالیت هایی را با مجموعه های آموزشی و مهندسی صنعت ساختمان انجام داده است  .

یکی از مهمترین بخش های بین المللی همکاری در برگزاری تنها سمینار برگزار شده یک شرکت ایرانی و بزرگترین شرکت ساختمانی اعمار است که در سال 2007  و در فاصله روزهای 3 الی 10 سپتامبر در شهر دبی برگزار شده است .

این همکاری با بخش ام پی دی ای انجام شده است  و در این دوره یک هفته ای 150 مدیر ارشد گروه ساختمانی دولتی و خصوصی را برای بازدید از منطقه در حال ساخت داون تاون دبی اعزام نموده و سمینار آموزشی سه روزه نیز در این برنامه قرار گرفته و همه افراد حاضر در این دوره برای موضوعات زیر نظر بهترین مربیان و اساتید بین المللی آموزش دیده اند .

 

 

1- حوزه هتلینگ ابنیه ساختمانی 

2- مدیریت منابع انسانی صنعت ساختمان

3- تهیه متریال برای پروژه های انبوه

4-خدمات فروش و سیستم تایم شرینگ در فروش 

5- رعایت مبانی اولیه مسائل حقوقی در قرارداد های فروش

 

 

مهندس حمید امیرسمساری به عنوان رئیس هیئت مدیره وقت گروه اف پی دی  در کنار آقایان لطفی و ابراهیمی مدیرو مالک موسسه ام پی دی ای میزبان این دوره آموزشی و توریستی بودند .

سابقه حضور مدیران داچ فلور در صنعت ساختمان با محوریت دکوراسیون داخلی ساختمان به بیش از بیست سال و دو دهه بر می گردد و این برند تحت نظارت تفکری بین المللی برای بازار داخلی اداره می شود .

 

نگاه به اقدامات موفقیت آمیز و ارزنده شرکت هایی مانند اعمار  توسط مهندس حمید امیرسمساری باعث شده است که در انتخاب شریک تجاری خود در داخل کشور به سراغ بهترین و بزرگترین خط تولید پارکت لمینت در داخل کشور که دارای استاندارد های داخلی و بین المللی است رفته و بتواند با توافق و مشارکت در خط تولید پارکت درجه یک داچ فلور برای هم میهنان و مردم عزیز اقدام به تولید نماید  .