>

نسل جدیدی از فناوری در صنعت ساختمان با ورود هوشمندسازی  BMS

 

نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان که سی سال از سابقه برگزاری آن گذشته است در هفته گذشته در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد  .

 

این نمایشگاه از سال 76 هر سال در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود و یکی از برنامه های اصلی و دلیل برگزاری این نمایشگاه تجمیع شرکت های جهت معرفی جدیدترین طرح ها ، ایده ها و محصولات خود برای ارتقاء سطح کمی و کیفی صنعت ساختمان در استان و کشور است .

 

در دهه گذشته شاهد تحول اساسی در این نمایشگاه بوده ایم و به جرات می توان گفت که در سطح برگزاری و حاضرین در نمایشگاه یک برابری با نمایشگاه های پایتخت دارد  .

 

اگر بخواهیم به آماری از نمایشگاه بپردازیم ، در دهه 90 این نمایشگاه با 5500 متر فضای نمایشگاهی و زیر صد شرکت فعالیت می کرده و اکنون در 16000 متر مربع برگزار می شود  .

 

تقریبا نیمی از شرکت کنندگان در نمایشگاه را از شرکت های استان اصفهان و مابقی از کل کشور و تقریبا زیر ده درصد هم شرکت های بین المللی حضور دارند .

 

 

با نگاهی به گذشته این نمایشگاه باید گفت که طی ۱۰ سال گذشته نمایشگاه ساختمان اصفهان به نسبت متحول شده؛ در سال ۹۱ تنها ۵۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی با ۹۲ مشارکت کننده در محلِ پل تاریخی شهرستان اما امسال با شکوه هرچه تمام تر و در تدارک برای شروع به کار نمایشگاهی متفاوت و جذاب.

 

مهمترین موضوعی که به طور واضح به چشم می خورد ، برگزاری کارگاه ها و میزگردهای تخصصی در زمان برگزاری این نمایشگاه است که برای جامعه مهندسین و مشاورین بسیار مفید می باشد .

پرداختن به مصالح پایه ساختمانی و تجهیزات و اکسسوری در این نمایشگاه جزو تارگت های اصلی برگزار کننده بوده و تجمیع حوزه صنعت و دکوراسیون را یکجا قرار داده است که مخاطبین به راحتی با تعدد شرکت های مختلف می توانستند به نیازهای خود در سریع ترین زمان برسند .

 

استقبال از بخش ویژه دکوراسیون داخلی و خارجی در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

 

با توجه به حضور شرکت های مشاوره و طراح معماری و معماری داخلی و تجهیزات دکوراسیون جذابیت بسیار زیادی را برای این نمایشگاه ایجاد کرده است .

 

 

پارکت داچ فلور با برند رسمی و ثبت شده به شماره 459180 در 10 رنگ به صورت شیاردار در بزرگترین کارخانه تولید پارکت ایران تولید و توسط گروه اف پی دی توزیع و بفروش می رسد .

 

این شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان حضور یافته و از این نمایشگاه بازدید بعمل آورده است  .

 

در این بازدید نیز نسبت به تعامل بیشتر با گروه BLAN  فرانسه و KWCایران گفتگو کرده و امیدواریم در بخش ROYAL STAR  بتوانیم با آن مجموعه نیز همراه و به عنوان بازوی فروش محصولات روشنایی بلان در مدل B2G  همکاری کنیم   .