>

داچ فلور اسپانسر SETEM و GLSPN

داچ فلور به عنوان یک برند ایرانی که کالای پارکت لمینت را در ده رنگ تولید میکند و شما می توانید به راحتی از این لینک طرح های متنوع آن را مشاهده کنید متمرکز موضوع آموزش و توسعه دانش مخاطبین و همراهان اش هم می باشد  .

این مجموعه به عنوان یک بخش خصوصی در دو صنعت ورزش و صنعت ساختمان به عنوان حامی فعالیت های مختلفی را انجام می دهد.

یکی از مهمترین اقداماتی که در داچ فلور انجام شده است حمایت از GLSPN  و همراهی با STEAM  است .

 

برای درک بهتر این دو کافیست که درلینکدین  هر دو را جستجو کنید و با آنها آشنا بشوید و برای توضیح کوتاهی عرض میکنم که این دو مجموعه چه هستند و در چه حوزه ای فعالیت میکنند .

 

GLSPN یک موسسه ورزشی است که به شکل استارتاپی متمرکز موضوعات محتوایی و رسانه ای است و داچ فلور اسپانسر این موسسه در کلیه پویش ها و کمپین های تبلیغاتی می باشد و در آخرین پروژه داچ فلور اسپانسر در  سمینار بین المللی SPORT FOR ALL  می باشد  .

 

STEAM   یک استارتاپ بسیار جذاب و ویژه ای است که از نسخه کانادایی کپی برداری شده است و در داخل کشور با شکل بومی شده ایرانی در حال اجرا می باشد و داچ فلور توانسته در چهاردهمین نشست این استارتاپ که در مرکز شتابدهی آمپر برگزار شده است به عنوان حامی رسانه ای در  برگزاری این سمینار و محتوای تولید شده مدیا و نسخه ویدیویی این نشست با اعضای گروه STEAM  همکاری کند  .

در این نشست که بالغ بر یکصد و پنجاه متخصص حوزه معماری ، استارتاپی ، وب و اپلیکیشن و متخصصین دیگر صنایع حضور داشتند ، آقای مهندس حمید امیرسمساری به عنوان مدیرعامل گروه اف پی دی مالک برند داچ فلور به معرفی این محصول پرداخته و به مسائلی در مسیر تولید و مخصوصا تولید در شرایط کنونی پرداخته و در همین راستا نیز از کلیه معماران ، ایده پردازان و فعالین صنعت ساختمان و دکوراسیون و تزئینات داخلی درخواست کمک کرده تا در سرفصل های متعدد استارتاپی حضور یافته و از آمادگی این مجموعه برای اتاق فکر تخصصی صنعت دکوراسیون ساختمان اطلاع رسانی کرد .

در ادامه نیز مطابق با روند همیشه STEAM  کلیه عزیزان حاضر در این سمینار نیز در فرصت یک دقیقه ای معروف STEAM  اقدام به معرفی خود و توانایی هایشان پرداخته و در زمان شبکه سازی نیز  ارتباطات بین افراد و داچ فلور بسیار گرم و نزدیک انجام شد .

یکی از اقدامات جالب در SETAM   برگزاری کلاس های تخصصی در انتهای برنامه است که در همین نشست با موضوع بازاریابی دیجیتالی  کلاس آموزشی برگزار شد و در برنامه ریزی های انجا شده مقرر گردید تا کلاس آموزش فروش B2B   نیز توسط آقای مهندس حمید امیرسمساری برای جلسات بعدی برگزار گردد .

مرکز نوآوری آمپر که در سال 1398 با هدف تقویت زیست بوم نوآوری و هم چنین در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی توسط هلدینگ رایزکو تاسیس شده است به عنوان میزبان چهاردهمین نشست STEAM  را همراهی کرده و نکته قابل توجه این است که این مجموعه در سال 1402 در شکل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپرمسیر رشد و پویایی فعالیت خود را شروع کرده و با حجم دانش و تجربه مالکین اش همچنان یک مرکز جوان و جدیدی است  .

 این مجموعه با حمایت از ایده های خلاق، نوآور و ایجاد فضایی مناسب برای پژوهش، تحقیق و نوآوری، نخبگان دانشگاهی و صاحبان ایده را در تجاری سازی ایده ها و کنارزدن موانع پیش رو جهت نیل به اهدافشان کمک خواهد کرد و در همین راستا نیز SETAM  هم توانسته است با حمایت خود و دعوت از اعضای خانواده 5000 نفری خود باعث بشود تا ضمن حضور مدعوین در این مرکز باعث معرفی این مرکز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بشود  .

ما در داچ فلور مصمم هستیم تا بتوانیم برنامه ای را در قالب یک سریال 8 قسمتی با حضور معماران متخصص  ، اعضای صنفی ، صاحبین برند به شکل گپ و گفت در چنین مرکزی تهیه و تولید کنیم و به عنوان یکی از اسپانسر های تولید این محتوای ویدیویی با مخاطبین خود همراهی داشته باشیم  .

 

 

 

در ادامه به عکس های حاضرین در این رویداد پرداخته و آنها را مشاهده خواهید نمود .