>

فصلنامه امیران خالق چه آینده ای خواهد بود  ؟

وقتی برای اولین با با جناب آقای مهندس حامد مصیبی مدیرعامل گروه تولیدی مصیبی در مورد اولین نسخه فصلنامه امیران گفتگو می کردم ، خوب به یاد دارم که از ایشان در مورد دلیل ایجاد چنین فصلنامه ای سئوال کردم که درجواب خیلی ساده و زیرکانه پاسخ دادند : این فصلنامه رو برای دلم ایجاد کردم و از سالیان سال در ذهنم و قلبم تجسم خلاق داشتم که مجله چاپی را در صنعت دکوراسیون داخلی و مخصوص پارکت خواهم داشت .

به عنوان یک مدیرعامل شرکتی فعال در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی و متخصص بازاریابی و فروش با قاطعیت تمام عرض میکنم که تقریبا از این نوع نگاه و تجسم هایی که در فوق به آن اشاره کردم کمتر در روی کره زمین وجود دارد و این مدل فکری و این نگاه آنقدر قابل ستایش است که می توانیم ساعت ها در مورد فایده و تاثیر آن برای آینده انسانها صحبت کنیم لذا از همین جا به ایشان و مجموعه معظم مصیبی تبریک عرض نموده و به عنوان یک همکار در این اکوسیستم به چنین تفکری غبطه می خورم که چگونه این نگاه در ذهن من وجود نداشته است .

ما در این مقاله بر اساس رسالت اجتماعی خودمان تلاش کردیم تا از همه عزیزانی که در این حوزه فعالیت دارند و متناسب با این فعالیت اقدامات فرهنگی میکنند با انتشار مقاله ای ویژه و اختصاصی از این عزیزان قدردانی کنیم و در قدم اول بر اساس 34 نسخه انتشار ماهنامه ویکی کلین ابتدا مقاله ای از آن ماهنامه منتشر کردیم که از طریق این لینک می توانید آن را هم مطالعه کنید و اکنون به فصلنامه امیران خواهیم پرداخت .

 

فصلنامه امیران همانطور که از نام او مشخص است بر اساس هر فصل ، یعنی در دوره های سه ماه به سه ماه منتشر می شود .

این فصلنامه نیز به نوعی یک نشریه داخلی و در گیشه های مطبوعاتی بفروش نمی رسد که یعنی با هزینه مجموعه معظم گروه مصیبی تهیه و تولید می شود و قطعا مطلع هستید که با توجه به تحریم های کنونی هزینه های کارهای چاپی بسیار افزایش یافته و فقط عشق به کار فرهنگی باعث این خواهد بود که چنین اقداماتی را شاهد باشیم  .

در شرکت اف پی دی با محصول پارکت لمینت داچ فلور به بازار فلورینگ ورود کرده و در مدت حضور در این بازار یکی از مهمترین مسائلی را که به عنوان پاشنه آشیل فروشگاه های دکوراسیون داخلی ساختمان شناسایی کرده ایم ، عدم آگاهی از محصول در حال فروش توسط خود فروشنده است !

 

یعنی تنها زبان مشترک مابین کارشناس فروش مستقر در فروشگاه  با مشتری اش اعلام قیمت پارکت است و هیچ شناختی از محصول در حال فروش وجود ندارد که در این بازار همیشه فروشنده ای با قیمت کمتر به راحتی می تواند کالای بی کیفیتی را به مشتری خود بفروشد و تا زمانی که فروشنده از مزیت های رقابتی غیر از قیمت کالای در حال فروش با مشتری خود استفاده نکند ، قطعا در بازار رقابتی کالای بی کیفیت ارزان جولان خواهد داد.

 

موضوع در پاراگراف فوق را بر این اساس نوشتم که اعلام کنم مجموعه امیران در اقدامی بسیار جذاب و زیرکان و با ارسال این فصلنامه در طی سال به نوعی مخاطب خود را که فروشگاه های زیر مجموعه مستقیم اش و دیگر همکاران و حتی رقبای خود آموزش می دهد و این فرهنگ سازی تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت .

 

از نکات جذاب در این فصلنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

  • – اینکه در تعداد صفحات بسیار خلاصه و خلوت ، اقدامات خود را بر اساس اخبار و اتفاقات گذشته ، جاری و در آینده ، اعلام میکند .

 

  • – برندینگ سازمانی خود را ارتقاء داده و مخاطب با نگاه غیر تجاری و بازاری ، مجموعه امیران را می شناسد .

 

  • – احترام به شبکه توزیعی و نمایندگان بسیار پررنگ بوده و این از بهترین روش های بازاریابی است که باعث استفاده از روش VOM می شود ( برای درک بهتر VOM  توضیح کوتاهی را برایتان خواهم نوشت ، تبلیغ دهان به دهان (Word of mouth advertising (VOM advertising)) یا بازاریابی دهان به دهان فرآیند تأثیر فعال کلمات و بحث‌های انجام گرفته بین افراد جامعه در خصوص یک برند، شرکت، سازمان یا یک رویداد است.

 

  • – معرفی مدیران میانی به صورت رندوم یکی از خلاقانه ترین اقدامات فرهنگی مشهود است که در شماره پنجم ، جناب آقای مهندس فاضلی پور ، مدیر محترم خدمات پس از فروش ،  معرفی شده است  .

 

  • – معرفی خانه امیران مستقر در دیگر استانها

 

 

مطالب اعلامی در راستای رفع همان دغدغه ای بود که در فوق عرض کردم ، توضیح کامل و اعلام مزیت های پارکت های تولیدی در این مجموعه است که قطعا در تجمیع نسخه های انتشار یافته این فصلنامه ها یک منبع بسیار مهم  ، برای شناخت تولیدات توسط کارشناس فروش مستقر در فروشگاه های سطح کشور خواهد بود و این یک آموزش به روش قورباغه آرام پز است و یکی از بهترین اتفاقاتی که شاهد آن خواهیم بود با توزیع مداوم و سریالی این فصلنامه در آینده ،  کارشناسان حوزه دکوراسیون ساختمان بدون اینکه مطلع باشند ، آموزش دیده اند و سطح دانش آنها رشد کرده و قطعا کمپانی تاثیر گذار در حوزه آموزش و فرهنگ در ناخود آگاه مخاطب اش یک لویالیتی و وفاداری را خلق نموده و این بهترین مزیت برای هر سازمان و کمپانی می باشد .