فرش در دکوراسیون داخلی مدرن
فرش در دکوراسیون داخلی مدرن عنوان مقاله ای است که در واحد تحقیق و توسعه داچ فلور تهیه و منتشر کرده ایم و شما در حال خواندن این مقاله اید
>
وقتی برای اولین با با جناب آقای مهندس حامد مصیبی مدیرعامل گروه تولیدی مصیبی در مورد اولین نسخه فصلنامه امیران گفتگو می کردم ، خوب به یاد دارم که از ایشان در مورد دلیل ایجاد چنین فصلنامه ای سئوال کردم که درجواب خیلی ساده و زیرکانه پاسخ دادند : این فصلنامه رو برای دلم ایجاد کردم و از سالیان سال در ذهنم و قلبم تجسم خلاق داشتم که مجله چاپی را در صنعت دکوراسیون داخلی و مخصوص پارکت خواهم داشت .
به عنوان یک مدیرعامل شرکتی فعال در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی و متخصص بازاریابی و فروش با قاطعیت تمام عرض میکنم که تقریبا از این نوع نگاه و تجسم هایی که در فوق به آن اشاره کردم کمتر در روی کره زمین وجود دارد و این مدل فکری و این نگاه آنقدر قابل ستایش است که می توانیم ساعت ها در مورد فایده و تاثیر آن برای آینده انسانها صحبت کنیم لذا از همین جا به ایشان و مجموعه معظم مصیبی تبریک عرض نموده و به عنوان یک همکار در این اکوسیستم به چنین تفکری غبطه می خورم که چگونه این نگاه در ذهن من وجود نداشته است .
ما در این مقاله بر اساس رسالت اجتماعی خودمان تلاش کردیم تا از همه عزیزانی که در این حوزه فعالیت دارند و متناسب با این فعالیت اقدامات فرهنگی میکنند با انتشار مقاله ای ویژه و اختصاصی از این عزیزان قدردانی کنیم و در قدم اول بر اساس 34 نسخه انتشار ماهنامه ویکی کلین ابتدا مقاله ای از آن ماهنامه منتشر کردیم که از طریق این لینک می توانید آن را هم مطالعه کنید و اکنون به فصلنامه امیران خواهیم پرداخت .
فصلنامه امیران همانطور که از نام او مشخص است بر اساس هر فصل ، یعنی در دوره های سه ماه به سه ماه منتشر می شود .
این فصلنامه نیز به نوعی یک نشریه داخلی و در گیشه های مطبوعاتی بفروش نمی رسد که یعنی با هزینه مجموعه معظم گروه مصیبی تهیه و تولید می شود و قطعا مطلع هستید که با توجه به تحریم های کنونی هزینه های کارهای چاپی بسیار افزایش یافته و فقط عشق به کار فرهنگی باعث این خواهد بود که چنین اقداماتی را شاهد باشیم .
از نکات جذاب در این فصلنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد :
مطالب اعلامی در راستای رفع همان دغدغه ای بود که در فوق عرض کردم ، توضیح کامل و اعلام مزیت های پارکت های تولیدی در این مجموعه است که قطعا در تجمیع نسخه های انتشار یافته این فصلنامه ها یک منبع بسیار مهم ، برای شناخت تولیدات توسط کارشناس فروش مستقر در فروشگاه های سطح کشور خواهد بود و این یک آموزش به روش قورباغه آرام پز است و یکی از بهترین اتفاقاتی که شاهد آن خواهیم بود با توزیع مداوم و سریالی این فصلنامه در آینده ، کارشناسان حوزه دکوراسیون ساختمان بدون اینکه مطلع باشند ، آموزش دیده اند و سطح دانش آنها رشد کرده و قطعا کمپانی تاثیر گذار در حوزه آموزش و فرهنگ در ناخود آگاه مخاطب اش یک لویالیتی و وفاداری را خلق نموده و این بهترین مزیت برای هر سازمان و کمپانی می باشد .
فرش در دکوراسیون داخلی مدرن عنوان مقاله ای است که در واحد تحقیق و توسعه داچ فلور تهیه و منتشر کرده ایم و شما در حال خواندن این مقاله اید
مصالح در دکوراسیون داخلی مدرن عنوان مقاله ای است که در واحد تحقیق و توسعه داچ فلور آن را تهیه و منتشر کرده ایم و شما در حال خواندنش هستید
نور پردازی در دکوراسیون داخلی مدرن یک مقاله ای است که ما در واحد تحقیق و توسعه داچ فلور آن را تهیه کرده و در حال خواندن آن در سایت هستید