>

پارکت لمینت شیاردار داچ فلور سری DUTCH FLOOR PLUS

 

پارکت لمینت داچ فلور DUTCH FLOOR PLUS دارای شیارهایی در هر تایل می باشد که آن را همانند پارکت طبیعی از جنس چوب جلوه می دهد.

 

 

جنس پارکت لمینت شیاردار داچ فلور سری DUTCH FLOOR PLUS همانند سایر پارکت لمینت ها از HDF می باشد که در آن از خورده چوب های فشرده استفاده گردیده است.

 
 

پارکت لمینت شیاردار داچ فلور سری DUTCH FLOOR PLUS مناسب برای خریدرانی است که ظاهر طبیعی چوب را همانند پارکت چوبی طبیعی می پسندند.

 

قیمت پارکت چوبی شیاردار نیز بسیار پایین تر از هزینه پارکت چوبی می باشد که این امر سبب جذب علاقمندان زیادی نبست به این نوع کفپوش شده است.

 

پس تفاوت اصلی پارکت لمینت های معمولی با کفپوش لمینت شیاردار در درز های بین هر تایل می باشد که در این نوع پارکت لمینت درزها بیشتر از درزهای پارکت لمینت معمولی است و کاملا به چشم می آید و به این خصوصیت که باعث زیبایی بیشتر شده است حالت شیاردار یا V-Groove می گویند .

پارکت لمینت شیاردار داچ فلور سری DUTCH FLOOR PLUS یا V-Groove به چه صورت می باشد ؟

 

تولید آن به گونه ای می باشد که در هر تایل از این پارکت لمینت فواصل همانند پارکت چوبی و یا نزدیک به آن بوده تا حس واقعی پارکت چوبی به فرد القا گردد.


همچنین رگه های چوب که اگر در سطح آن کار شود هم از نظر چشمی و هم از نظر اختلاف سطح های بسیار ظریف در هنگام لمس سبب می شود که حس پارکت طبیعی از آن گرفته شود.

در طرح های پارکت لمینت شیاردار داچ فلور سری DUTCH FLOOR PLUS از کاغذ های دکوراتیوی استفاده شده است که کاملا حس پارکت طبیعی چوبی را منتقل کند .

شست و شوی پارکت لمینت شیاردار داچ فلور سری DUTCH FLOOR PLUS به چه شکل می باشد؟


با توجه به این که پارکت لمینت ها دارای روکشی مخصوص می باشند مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و بدین منظور می توان به راحتی اقدام به شستشوی پارکت لمینت نمود. پارکت لمینت شیاردارداچ فلور V-Groove نیز همانند دیگر پارکت لمینت ها این خاصیت را دارا بوده و مقاوم می باشد.همچنین طراحی ناهمواری های سطح این پارکت لمینت هیچ گونه تداخلی در تمیز کردن آن ایجاد نمی کند و به راحتی قابل نظافت می باشد.

مزایای پارکت لمینت شیاردار داچ فلور سری DUTCH FLOOR PLUS عبارتند از:

✔ با توجه به طبیعی بودن درزهای بین هر تایل در پارکت لمینت شیاردار که سبب ظاهر طبیعی آن می شود پس از استفاده طولانی مدت در صورت باز شدن این درزها ظاهر آن همچنان طبیعی به نظر می رسد.
✔ با توجه به درزهای موجود علاوه بر این که تحمل فشار را بیشتر خواهد داشت جای خط و خطوط در آن بسیار کمتر دیده خواهد شد.
✔ کلیه انقباض و انبساط هایی که در صورت گرما یا سرما احتمال دارد به وجود بیاید با سبب فواصلی که در بین هر تایل وجود دارد سبب تغییر ظاهر آن ها نشده و به همین دلیل می تواند پارکت لمینت شیاردار گزینه مناسبی باشد.

 

 

مواردی که به عنوان معایب پارکت لمینت شیاردار نام می برند


– همیشه فروشگاه هایی که پارکت لمینت شیار دار را نمی فروشند اینگونه اعلام میکنند که احتمال باقی ماندن گرد و غبار پس از نظافت در بین شیار ها وجود دارد که این موضوع یک دروغ بوده و درز های موجود در پارکت لمینت های شیار دار آنقدر کم و ظریف است که هیچ وقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد و فروشندگان با این روش بیشتر ترفندی برای فروش محصولات دیگر خود استفاده میکنند .
– قیمت پارکت لمینت شیاردار نسبت به سایر نمونه های کفپوش لمینت گران تر می باشد و ما با ارائه نمونه پارکت لمینت شیاردار داچ فلور سری DUTCH FLOOR PLUS با یک روش مناسب قیمت گذاری را مدیریت کرده و با قیمت رقابتی توانسته ایم این کالا را با قیمت نمونه های ساده به فروشگاه های معتبر در سطح کشور بفروش برسانیم .

 

از پارکت لمینت شیاردار یا V-Groove در چه فضایی استفاده می شود؟


با توجه به این که پارکت چوبی گرمای دو چندانی به محیط می دهد و این نوع پاکت لمینت از نظر ظاهر شباهت بسیاری به آن دارد می توان در محیط هایی مانند اتاق خواب و یا پذیرایی در منازل و یا دفاتر اداری مدیریتی و فروشگاه های تجاری لوکس از آن استفاده نمود.

 

برای تماشای مدل های پارکت لمینت داچ فلور روی کدهای زیر کلیک کنید .