>

فراخوان کمپین محتوایی پارکت لمینت

گروه تحقیق و توسعه در اف پی دی ( مالک برند داچ فلور ) در نظر دارد تا با محوریت مدیای ویدیویی اقدام به پروموت و معرفی پارکت لمینت نموده و مزایا و معایب آن را برای مخاطبین خود اعلام کند .

پارکت لمینت داچ فلور را با سابقه ای نزدیک به بیست و پنج سال در داخل کشور به عنوان یک برند محبوب می شناسیم و از همان زمان که این برند به عنوان یک پارکت لمینت وارداتی در داخل کشور عرضه می شده است یک پارکت بسیار درجه یک و با کیفیتی بین تمامی فروشندگان و مصرف کنندگان شناخته می شده است و اکنون نیز با توجه به اینکه در بهترین و بزرگترین خط تولید درجه یک تولید پارکت در داخل کشور در منطقه آذربایجان شرقی و شهر تبریز تولید می شود به عنوان یکی از با کیفیت ترین پارکت های در حال حاضر بازار شناخته می شود .

یکی از مهمترین مسائلی که در اف پی دی ما به آن می پردازیم مشارکت با بهترین بخش های تولیدی در داخل کشور است و مجموعه تولیدی که  سرمایه گذاری تولید پارکت داچ فلور در آن صورت گرفته به عنوان یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین خط تولید و دستگاه های صنعتی در داخل کشور است که دارای نشان استاندارد ایران و استاندارد بین المللی می باشد .

دلیل انجام فرآیند معرفی محصول پارکت لمینت

ما به این دلیل درصدد این هستیم تا با مخاطب خود همزادپنداری کرده و دغدغه ی او را در موضوع پارکت لمینت شناسایی و رفع کنیم و بر عکس کلیه برندها داخلی و شرکت های فروشنده محصول پارکت لمینت که منحصرا در سرفصل معرفی پارکت خودشان فعالیت نموده و دغدغه های زیر را ندارد

  • پارکت لمینت چیست ؟
  • چرا باید پارکت لمینت را به عنوان کفپوش انتخاب کنیم ؟
  • تفاوت های پارکت لمینت با دیگر کفپوش ها چیست ؟
  • مزیت های رقابتی پارکت لمینت نسبت به دیگر کفپوش ها
  • چه استاندارد هایی باید پارکت لمینت داشته باشد ؟
  • مفهوم گارانتی پارکت لمینت چیست ؟
  • انواع پارکت و پارکت لمینت ؟
  • تفاوت های بین پارکت های چوبی و پارکت لمینت ؟
  • مبنای محاسبه دقیق هزینه پارکت و کفپوش هایی مثل سرامیک و یا موکت
  • چگونه تشخیص بدهیم نصاب حرفه ای به محل نصب ما اعزام شده است ؟
  • چگونه تشخیص بدهیم که کارخانه تولید پارکت لمینتی که خریدیم کجاست ؟
  • آیا پارکت لمینت واراداتی اکنون در بازار وجود دارد  ؟

دقت کردید که میزان دغدغه هایی که در خریدار محترم پارکت لمینت وجود دارد چقدر است و شاید باور نکنید و اینها تقریبا ده درصد از تعداد دغدغه های واقعی مشتریان نبوده و ما در این مجموعه در تلاش هستیم به مرور تمامی موارد را شناسایی کرده و به آنها بپردازیم  .

از آنجایی که شبکه سازی امروزه امری حرفه ای شده و برای شبکه سازی انسانهای حرفه ای فعالیت میکنند و حتی به شکل استارتاپ نیز حضور پیدا کرده اند ، مجموعه ای به نام گروه اس تیم steam   با مدیریت دوستان عزیزم علی رشیدی و سارا غفاری دانا در لینکدین فعالیت میکند و ما برای شروع هدفی که در راستای فرهنگ سازی خرید پارکت در آن قدم برداشته ایم از این گروه کمک گرفته و اتفاقا شبکه سازی ما نگاه مستقیم تجاری نداشته و شاید ایجاد فرهنگ خرید پارکت و شفاف سازی نحوه خرید ملاک این تصمیم گیری است  .

گرچه با توجه به تعریف خلاصه برند که می توان تصویری که هر کسب و کاری در ذهن مخاطب خود می گذارد را برند بنامیم ، ما نیز دوست داریم برندی زیبا و قدرتمند و فرهنگی در ذهن مخاطب خودمان باشیم تا ما را بر اساس قیمت ارزان کالایمان خریداری نکرده و مولفه های استانداردی مانند کیفیت خوب ، خدمات پس از فروش ، فرهنگ سازی و اصالتمان بشناسند و اقدام به خرید محصولاتمان از نمایندگی های فروش نمایند  .

مجموعه داچ فلور در یکی از اقداماتی که همراه با حوزه کسب و کار و اصناف است قدم برداشته است ، عدم فروش مستقیم پارکت داچ فلور به مصرف کننده بوده و فقط از طریق نمایندگی های فروش اقدام به عرضه نموده و فقط خدمات پس از فروش و گارانتی بر عهده این شرکت می باشد  .

در 22 تیرماه سال جاری مدیریت مجموعه داچ فلور در نشست و دورهمی اس تیم که در مجموعه سینرژی برگزار شد حضور یافته و در حضور عزیزان فراخوان همکاری تولید محتوایی را در بین عزیزان اعلام نموده است .

در همین راستا از کلیه معماران فعال حوزه رسانه و شبکه های اجتماعی دعوت می شود در صورتی که تمایل به حضور و همکاری در این طرف دارند از طریق این فرم با ما در تماس باشند  .

برای شناخت داستان تولید داچ فلور ما توصیه میکنیم که مطلب را از این لینک مطالعه نمایید

برای تماشای مدل های پارکت لمینت داچ فلور کافیست از این لینک ما را دنبال کنید  .