>

حضور مهندس امیرسمساری در همایش برند محبوب 1402

به عنوان یکی از اعضای تیم تکنوشریف در دانشگاه صنعتی شریف همیشه از اینکه رویکرد مردمی را برای ارزیابی های خود لحاظ میکنند ، بسیار لذت برده و از این عمل پر ریسک احساس غرور میکنم .

برای اینکه بهتر بدانید تکنوشریف کجاست باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که تکنو شریف طبق اطلاعات اعلامی در سایت اش  مرکز توسعه فناوری و نوآوریهای صنعتی شریف (تکنوشریف) یکی از زیرمجموعه های دانشگاه شریف می باشد که به صورت تخصصی در حوزه فناوری و نوآوری فعالیت می نماید تعریف شده است

مدیر عامل مجموعه اف پی دی به عنوان مالک برند داچ فلور در ایران ، آقای مهندس حمید امیرسمساری در سمت مدیر و مشاور محتوایی همکاری نزدیکی را با این مجموعه داشته و توانسته است از مسیر رشد و پیشرفت در این مجموعه لذت ببرد و امیدواریم با توجه به تلاش ایشان نیز توانسته باشد تاثیری در این روند موفقیت های کوانتومی تکنو شریف گذاشته و مسبب آن باشد .

در یکی از بهترین اتفاقاتی که با حضور ایشان رقم خورد برگزاری سمینار توسعه فردی با حضور اساتید برجسته ای بود که در سال 1400 رخ داد و در سه روز متوالی و به مدت 30 ساعت آموزش حضوری و بر خط برای 20 هزار متخصص برگزار شد .

اما اتفاق جذاب دیگری که در تکنوشریف رخ داده و به مدت ده سال است عمر و قدمت دارد برگزاری یک دوره تخصصی ارزیابی به اسم برند محبوب می باشد 

اگر بخواهیم برند محبوب را تعریف کنیم باید به خود سایت مرجع رفرنس دهیم و لذا به تعریف سایت برند محبوب :

معرفی جشنواره :  جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد. بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب نماید. از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی می باشد تا با تعیین میزان توصیه گری برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان فراهم آورد.

یکی از مواردی که در این جشنواره بسیار بولد و به چشم می آید این است که جشنواره برند محبوب با همکاری انجمن ملی حمایت ازحقوق مصرف کنندگان می باشد و لازم می دانم که این انجمن را کمی معرفی کرده تا شما خواننده عزیز این متن با این مجموعه نیز آشنا بشوید  .

براساس فصل سوم قانون حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان مصوب 1388/7/15 مجلس شوراي اسلامي، انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان به منظور ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تشكيل و طبق قانون و آئين‌نامه‌هاي اجرایی آن و مفاد اساسنامه مصوب فعاليت می نماید.

كليه فعاليت هاي انجمن غيرسياسي، غيرانتفاعي، غيرتجاري و غيردولتي بوده که پس از ثبت در وزارت صنعت، معدن و تجارت رسميت یافته است و براساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و مفاد اساسنامه فعالیت می‌کند و محدوده فعاليت انجمن، سراسر كشور مي  باشد و انجمن تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و کلیه اعضای آن التزام خود را به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارند و در انتها اینکه مدت فعاليت انجمن از تاريخ تاسيس نامحدود مي باشد.

وظایف و اختیارات انجمن به شرح زیر می باشد .

 1) سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي‌ لازم در جهت حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان در سطح ملی

2) ارايه نظرات به مسئولين و همکاري با دستگاه‌هاي ذيربط اجرايي در اجراي موثر مقررات و قوانين مرتبط با حقوق مصرف‌کنندگان

3) آموزش با تمركز بر تبيين حقوق مصرف‌كنندگان، استاندارد و كيفيت محصول به مصرف‌کنندگان از طريق رسانه‌هاي ارتباط جمعي

4) برگزاري مصاحبه، همايش و تشکيل دوره‌هاي آموزشي عمومي و تخصصي براي ساير انجمن‌ها

5) همکاري با سازمان‌هاي بين المللي مرتبط

6) کمک به تشکيل انجمن‌هاي استاني و شهرستاني

7) ارائه طرح و لايحه در جهت حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان برای تصويب در دولت و مجلس شورای اسلامی

8) بررسي و مطالعات کاربردي به منظور شناخت انحصارها، تباني و راه‌هاي جلوگيري آن و اعمال و اجراي رقابتي شدن بيشتر بازارهاي کالا و خدمات

9) انتقال و پیگیری موارد مرتبط با حقوق مصرف‌کنندگان به انجمن استانی و شهرستانی و سازمان‌های دولتی ذیربط

10) انتشار اطلاعات مورد نیاز مصرف‌کنندگان برای تهیه کالا و خدمات مورد نیاز

11) تمهیدات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان و شهرستان

12) دريافت، ارجاع و پيگيري دعاوي و شکايات مصرف‌کنندگان به مراجع ذيربط درصورتیکه انجمن استان به دلیل محدودیت حوزه فعالیت، دعاوی مربوط را به انجمن ملی واگذار نماید و یا دعاویی که به تشخیص مرجع نظارتی در سطح ملی تشخیص داده شده و از انجمن ملی پیگیری می‌شود.

13) فعال‌سازی انجمنهای استانی و شهرستانی‌.

14) تعیین کمیته‌های تخصصی برای انجمن.

15) برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با حقوق مصرف‌کننده.

16) حضور در جلسات مرتبط با حقوق مصرف‌کننده در سایر دستگاه‌ها.

17)سایر وظایفی که طبق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و آئین‌نامه های اجرایی آن به انجمن محول گردیده است.

مدیر برند داچ فلور ، آقای مهندس حمید امیرسمساری به دعوت آقای دکتر ناطق از تکنو شریف در سمینار معرفی 66 برند برتر سال 1402 که در مرکز ملی همایش های صدا و سیما در تاریخ 21 تیرماه 1402 برگزار شد حضور یافت و در پایان این مراسم نیز به پاس همکاری های ایشان با دفتر تکنوشریف تقدیرنامه ای از سوی دفتر تکنوشریف ( دانشگاه صنعتی شریف ) به ایشان اهدا شد  .