>

کاغذ دیواری ارزان

هرچند سال یکبار، ممکن است افراد از ظاهر و رنگ دیوارهای منزل خود خسته شوند و یا دیوارها به دلیل شرایط جوی مختلف همچون آفتاب، سرما و رطوبت، خراب و ترک خورده شوند. در چنین شرایطی اکثر مردم به دنبال راهکاری مناسب و هزینه‌ی مناسب برای تغییر دکوراسیون خود هستند. در بین انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی، کاغذ دیواری بیشترین تقاضا و محبوبیت را دارد.

کاغذ دیواری به عنوان یک ابزار کاربردی و خاص در دکوراسیون داخلی، دارای مزایای فراوانی است که موجب محبوبیت و فروش بالای آن شده است. مزایای کاغذ دیواری عبارتند از:

 

طرح های متنوع

تولیدکنندگان داخلی و خارجی کاغذ دیواری، این محصول را در طرح های متنوعی طراحی و تولید میکنند. با انتخاب کاغذ دیواری مناسب، میتوانید رنگ آن را با سایر اجزای دکوراسیون داخلی منزل خود هماهنگ کنید .

 

قیمت مناسب کاغذ دیواری

بر اساس تحقیقات انجام شده، در حال حاضر خرید کاغذ دیواری از رنگ آمیزی دیوارها ارزان‌تر است. به همین دلیل، بسیاری از افراد به کاغذ دیواری علاقه دارند.

 

نصب آسان

نصب کاغذ دیواری بسیار راحت و بی دردسر است و شما حتی خودتان می توانید آن را نصب کنید ،اما بهتر است این کار را به نصاب بسپارید.

کیفیت مهم است یا قیمت؟؟!

 

اگر به دلیل بودجه محدود مجبور به خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت هستید، باید مراقب باشید که کیفیت را به هیچ وجه نادیده نگیرید. خریدن یک محصول نامناسب به معنای انجام یک خرید اشتباه است و به طور قطع در آینده پشیمان خواهید شد.کیفیت در کاغذ دیواری بسیار مهم است. حتی اگر بودجه شما محدود است، هیچ وقت نباید از کیفیت آن غافل شوید. اگر مجبور انتخاب کاغذ دیواری ارزان قیمت شدید، باید جنسی را انتخاب کنید که حداقل چندین سال دوام داشته باشد و زیبایی آن حفظ شود.

 

اولین قدم برای انتخاب کاغذ دیواری ارزان قیمت و با کیفیت، آشنایی با انواع جنس و بافت‌های آن است. جنس کاغذ دیواری عامل اصلی در تعیین قیمت آن است، بنابراین قبل از رفتن به بازار، بهتر است اطلاعات کاملی در مورد انواع جنس، کیفیت و دوام آن‌ها را جمع‌آوری کنید. با یک سرچ ساده در گوگل، می‌توانید به مقالاتی دسترسی پیدا کنید که اطلاعات کامل و قابل اعتمادی را درباره‌ی جنس، کیفیت و دوام کاغذ دیواری ارائه می‌دهند . بازار دیوارپوش ها متنوع است و انواع جنس ها و بافت های مختلف در بازار وجود دارد.

کاغذ ساده، پی وی سی، نانوون، الیاف طبیعی، پارچه و… همگی در ساخت دیوارپوش‌های ساختمانی استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، کاغذ دیواری ساخته شده از الیاف طبیعی یکی از گرانترین انواع محصولات این حوزه است؛ در عوض، کاغذ دیواری ساده یا پی وی سی می‌توانند برای ساخت دیوارپوش ارزانتر مناسب باشند.

قبل از خرید، حتما به جنس و بافت کاغذ دیواری توجه کنید.

 

همچنین، بررسی کنید که آیا کاغذ دیواری دارای گارانتی است یا خیر. گارانتی محصول می تواند نشان دهنده دوام و ماندگاری آن باشد. اگر نصب کاغذ دیواری توسط یک نصاب متخصص صورت نگیرد، گارانتی معتبر نیست. بنابراین،یک نصاب متخصص را برای نصب کاغذ دیواری استخدام کنید و برگه ضمانت نامه نصب را دریافت کنید.

ما توصیه می‌کنیم تا گارانتی محصول را در نظر بگیرید. گارانتی از جانب تولید کننده نشان دهنده حداقل مدت زمان دوام و ماندگاری محصول است و هیچ چیز دیگری نمی‌تواند به اندازه این گارانتی اطمینان بخش باشد. برای اعتبار این گارانتی، باید آن قانونی و رسمی صورت گیرد و توسط طرفین امضا شود.

نصب کاغذ دیواری نیازمند افراد متخصص است و در غیر این صورت گارانتی محصول ابطال می‌شود و فروشنده و تولید کننده مسئولیتی در قبال آن نخواهند داشت. بنابراین، توصیه می‌کنیم از مرکز مورد نظر خود درخواست کنید تا یک نصاب متخصص را به شما معرفی نماید و همچنین برگه ضمانت نصب را دریافت نمایید.

عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری

طرح و رنگ از جمله فاکتورهایی هستند که بر قیمت کاغذ دیواری تأثیر می‌گذارند. طرح‌های برجسته و سه‌بعدی به طور کلی گران‌تر از طرح‌های مسطح و ساده هستند. همچنین، طرح‌های لوکس و تجملی نیز قیمت بالاتری نسبت به طرح‌های ساده و اسپرت دارند.

انتخاب رنگ تیره ممکن است قیمت کاغذ را افزایش دهد.اگر بودجه محدودی دارید، بهتر است از خرید کاغذ دیواری تیره خودداری کنید و به جستجوی گزینه‌هایی با رنگ روشن و با قیمت مناسب بپردازید.

 

با پیدا کردن کاغذ دیواری ارزان و با کیفیت، می‌توانید به سادگی دکوراسیون ساختمانی خود به بهترین شکل تغییر دهید. همانطور که می‌دانید، در حوزه ساختمانی همیشه قیمت بالاست و خریداری از این محصولات با یک مبلغ بسیار کم امکان‌پذیر نیست. بنابراین، استارت خرید کاغذ دیواری با یک مبلغ معقول را در نظر بگیرید.

همچنین لازم به ذکر است که طرح و رنگ کاغذ دیواری نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارند.

سخن آخر

 

سایت داچ فلور، که به عنوان یک مرجع در زمینه معرفی و فروش کاغذ دیواری و محصولات دیگر ساختمانی در ایران فعالیت می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که با دیدن صفحات فروش مختلف به‌راحتی به قیمت‌های گوناگون این محصولات دست یابید و نظر مناسبی درباره هزینه آنها پیدا کنید. در سایت داچ فلور می‌توانید محصولی مطابق با بودجه تان پیدا کرده و به راحتی خریداری نموده.

 

در صورتی که در فرآیند خرید به مشکل برخوردید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید و با مشاوران داچ فلور در مورد خرید هر کدام از محصولات مورد نظرتان مشورت کنید.