>

پرفروش ترین پارکت ایرانی

پارکت لمینت یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع کفپوش‌های موجود در کشور ایران است که بسیاری از افراد به منظور افزایش زیبایی ظاهری خانه یا محل کار خود و ایجاد انرژی مثبت در محیط، ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند.

در حال حاضر برندهای مختلفی در جهان و یا کشور ایران اقدام به تولید و طراحی پارکت لمینت می‌کند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه یا بودجه خود آن‌ها را تهیه و نصب کنید. توجه داشته باشید علاوه بر زیبایی، عواملی مانند کیفیت و دوام بالا نیز در مورد پارکت لمینت‌ها اهمیت دارند که خریداران محترم باید آن‌ را در نظر داشته باشند. در ادامه این مطلب به معرفی انواع پارکت لمینت پرداخته و پرفروش‌ترین نوع آن‌ را معرفی می‌کنیم.

پارکت لمینت یونیک

انواع پارکت لمینت یونیک یکی از کفپوش‌های ایرانی است، این کفپوش‌ها دارای دوام و استحکام بالایی هستند و می‌توان در مکان‌های شلوغ مانند مغازه‌ها و ساختمان‌های تجاری از آن‌ها استفاده کرد. در حال حاضر این کفپوش‌ها دارای ضخامت استاندارد و سطح مات بوده که افراد متقاضی می‌توانند با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنند. این پارکت‌ها می‌توانند سازگاری خوبی با تغییرات شدید آب و هوایی یا تردد بالا داشته باشند، علاوه بر این، به دلیل سازگار بودن با محیط زیست، امروزه برخی از افراد ترجیح می‌دهند آن‌ها را برای مغازه یا فروشگاه‌های خود تهیه کنند.

پارکت لمینت آرتا

در حال حاضر انواع پارکت لمینت‌های آرتا جزء محصولات ایرانی پرطرفدار است که می‌توان آن‌ها را در رنگ و مدل‌های متنوعی پیدا کرد. برند آرتا با بیش از ۳۰ سال سابقه، یکی از مطرح‌ترین تولید کننده‌های پارکت لمینت در کشور ایران و خاورمیانه است. این پارکت‌ها به آسانی شسته می‌شوند و می‌توانند مقاومت زیادی در برابر گرما یا ضربه داشته باشند همچنین به دلیل استحکام زیاد، معمولاً در مکان‌های پر تردد مانند ساختمان‌ها یا مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه برخی از افرادی که به دنبال خرید پارکت کارآمد با قیمت مناسب هستند ترجیح می‌دهند از محصولات آرتا استفاده کنند.

پارکت لمینت رینبو

پارکت لمینت برند رینبو برای افرادی طراحی شده است که به پارکت‌های براق علاقه دارند، این پارکت‌ها محصولات ایرانی به حساب می‌آیند که دارای مقاومت و استحکام خوبی هستند و به دلیل سطح شاین و براقی که دارند می‌توانند به خوبی نور را منعکس کنند. در حال حاضر انواع کفپوش رینبو ماندگاری خوبی از خود نشان می‌دهد به همین جهت طرفداران خاص خود را دارد. این کفپوش‌ها دارای ابعاد متنوع و گوناگونی هستند و می‌توان آن‌ها را با ضخامت‌های متنوع پیدا کرد. معمولاً برای تمامی مکان‌ها مانند ساختمان‌های مسکونی یا برای مکان‌های با تردد بالا گزینه مناسب و منحصر به فردی به حساب می‌آیند؛ این کفپوش‌ها دارای رنگ‌های تیره و روشن مختلفی هستند و می‌توان آن‌ها را به صورت ساده یا طرح‌دار پیدا کرد.

پارکت لمینت دکو

پارکت لمینت دکو یکی از کفپوش‌های ساخت ایران است که مقاومت زیادی در برابر آتش داشته و می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف یافت، این پارکت لمینت‌ها برای استفاده در کافه‌ها یا قهوه خانه‌‌ها به منظور مقاومت در برابر آتش سیگار می‌تواند گزینه خوبی به حساب بیاید. در حال حاضر انواع پارکت لمینت دکو سایز و اندازه‌های متنوعی تولید شده و می‌تواند استحکام و ماندگاری خوبی داشته باشد. این پارکت‌ها معمولاً دارای چندین لایه هستند که لایه بیرونی آن‌ها ضد خش بوده و شما می‌توانید با اطمینان زیاد از آن‌ها استفاده کنید.

پارکت لمینت داچ فلور

به جرات می‌توان پارکت لمینت داچ فلور را یکی از با کیفیت‌ترین و منحصر به فردترین پارکت‌ها معرفی کرد. این محصولات جزء پرفروش‌ترین انواع پارکت لمینت‌ها در کشور ایران به حساب می‌آیند که می‌توان در تمامی مکان‌ها مخصوصاً مکان‌های پر تردد مانند رستوران‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و لابی هتل از آن‌ها استفاده کرد‌‌. این کف پوش‌ها مقاومت زیادی در برابر فرسودگی دارند و می‌توان از آن‌ها به عنوان بهترین عایق‌های حرارتی و صوتی نیز استفاده کرد. امروزه می‌توان پارکت لمینت داچ فلور را در رنگ‌های مختلف پیدا کرد و تمام افراد می‌توانند بر اساس سلیقه یا نوع دکوراسیون خود از آن‌ها استفاده کنند. دارا بودن گارانتی و خدمات پس از تولید، داشتن لایه ضد خش و مقاومت در برابر ضربه و لکه از منحصر به فردترین ویژگی‌های لمینت داچ فلور است.

 

پارکت لمینت فرست وود

پارکت لمینت فرست وود یکی دیگر از لمینت‌های ساخت کشور ایران است که با ضخامت ۸ میلیمتر تولید شده و در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد، این لمینت‌ها از چوب فشرده پلی کربنات تولید شده است. معمولا این پارکت لمینت‌ها مقاومت متوسطی داشته و بهتر است در مکان‌های کم تردد از آن‌ها استفاده شود. خوشبختانه این لمینت‌ها در برابر گرما و خط و خش مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند؛ بهتر است از این پارکت‌ها در مکان‌هایی مانند اتاق خواب استفاده شود. در حال حاضر فرست وود در ۱۲ رنگ زیبا و جذاب عرضه شده و شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که مایل بودید تهیه و نصب کنید.

پارکت لمینت پرفکت

پارکت لمینت‌های پرفکت جزء زیباترین پارکت لمینت‌ها در بازار ایران به حساب می‌آیند که به صورت برجسته طراحی شده‌اند، برای افرادی که به کفپوش برجسته علاقه دارند این گزینه می‌تواند مناسب باشد. در حال حاضر انواع پارکت لمینت پرفکت می‌تواند از استحکام و ضخامت خوبی برخوردار باشد، همچنین می‌توان در تمامی مکان‌ها از آن استفاده کرد ولی معمولاً برای مکان‌های کم تردد مانند خانه و اتاق خواب گزینه مناسبی است. این پارکت لمینت‌ها در رنگ‌های مختلف پیدا می‌شوند و می‌توان آن‌ها را برای خانه یا محل کار با هر دکوراسیونی استفاده کرد.

 

نتیجه گیری

در چند سال اخیر شاهد افزایش تولید پارکت لمینت‌ها به عنوان کفپوش‌های پرطرفدار توسط شرکت‌های ایرانی هستیم، این محصولات دارای کیفیت بالا و ماندگاری فراوانی هستند به طوری که شما می‌توانید با اطمینان فراوان برای خانه یا محل کار خود اقدام به تهیه و نصب آن‌ها کنید. برای افرادی که به زیبایی و جذابیت خانه یا محل کار خود اهمیت فراوانی می‌دهند، این کفپوش‌ها می‌تواند مناسب باشد. در حال حاضر برندهای ایرانی مختلفی اقدام به تولید این تجهیزات می‌کنند که برند داچ فلور یکی از پرفروش‌ترین و شناخته شده‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید و به دلیل داشتن ضخامت استاندارد، کیفیت درجه یک و مقاومت بالا، تمام افراد می‌توانند اقدام به خرید و استفاده از آن کنند.