>

پارکت لمینیت داچ فلور، ترکیبی از طراحی مدرن و کیفیت برتر

یکی از راه ها برای زیباتر کردن خانه یا محل کار ، استفاده از پارکت لمینیت است. تغییر دکوراسیون از نکاتی است که همواره مورد توجه همگان قرارمی گیرد، بنابراین نصب یک کفپوش جدید بر روی کف خانه می تواند در منزل شما تغییر چشم گیری و فوق العاده ای را ایجاد نماید. گاهی با نصب یک پارکت لمینت ساده به قدری فضای خانه دچار تغییر می شود که حتی فضای خانه قبل از انجام پارکت لمینیت قابل تشخیص نیست. بنابراین اگر تصمیم گرفته اید کمی از سرمایه ی خود را صرف تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود بکنید،ما در سرمایه گذاری روی آن را به شدت توصیه می کنیم و به شما اطمینان می دهیم که تصمیم پشیمان کننده ای نگرفتید، زیرا پارکت لمینیت سال ها دوام می آورد و در هر اتاق و خانه ای درخشان به نظر می رسد.

پارکت لمینت یک روش بسیار محبوب است که اخیرا مورد توجه همگان قرار گرفته است. بسیاری از صاحب خانه ها این سبک کفپوش را به دلیل تطبیق پذیری، سهولت مراقبت و دوام آن انتخاب می کنند. پارکت لمینیت، یک کفپوش جذاب برای خانه شماست.

پارکت لمینت چیست؟

 

موقع صحبت از پارکت لمینت باید توجه داشته باشیم که در بازار ایران معمولاً کفپوش را با نام پی وی سی می شناسند. پارکت های چوبی نیز با نام پارکت شناخته می شوند. در این بین کفپوش لمینت یا فقط لمینیت به معنای همان پارکت لمینت است.

پارکت لمینت را مصنوعات چوبی می سازند و پارکت چوبی را از خود چوب. اما پی‌وی‌سی از پلاستیک فشرده ساخته می شود. پس در بازار ایران پارکت لمینت به کفپوشی گفته می‌شود که طرح چوب دارد اما خود چوب نیست بلکه مصنوعات آن است.

 

ما برای کسانی که اطلاعات زیادی در مورد پارکت لمینت ندارند، تاریخچه مختصری را گردآوری کرده‌ایم، اما شما را تشویق می‌کنیم تا  پارکت لمینت های داچ فلور را بررسی کنید. با بررسی پارکت لمینیت های داچ فلور متوجه انواع ،سبک ها و رنگ های مختلف پارکت لمینیت شوید.

 

در گذشته، این نوع کفپوش از چوب سخت ساخته می شد و از بلوک های چوبی کوچک کنار هم تشکیل می شد، این نوع پارکت بسیار زیبا و مجلل بود، اما پارکت چوبی سنتی در مقایسه با کفپوش های پارکت لمینت جدید آنقدر بادوام نبود. هزینه ساخت این کفپوش به دلیل زمان نصب طولانی و همچنین زمان مورد نیاز برای آماده سازی کفپوش بالا بود. علاوه بر آن هنگامی که در معرض آب قرار می گرفت، کف شروع به برآمدگی می کرد و به تدریج می شکست.

 

با این حال، پیشرفت های عظیمی در فناوری کفپوش ها به وجود آمده است تا کیفیت کفپوش های لمینت به سبک پارکت امروزی را به ارمغان بیاورد.

 

پارکت لمینیت داچ فلور ظاهر و طراحی زیبای پارکت سنتی با طیف وسیعی از مزایا را دارد.

پارکت لمینیت های داچ فلور از بهترین مواد و متریال ساخته شده اند که باعث شده است کفپوش ها ماندگارتر شده و در برابر آب، خط و خش و آسیب های خورشید مقاومت کند.

تفاوت پارکت لمینت و پارکت چیست؟

هنگام انتخاب یک کفپوش مناسب، بسیاری از افراد از خود می پرسند تفاوت پارکت لمینت و پارکت چیست؟ تفاوت عمده ای در ترکیب بین پارکت و پارکت لمینت وجود دارد. سطح پارکت از چوب واقعی ساخته شده است، در حالی که برای پارکت لمینت از یک سطح تزئینی در ظاهر چوب یا مصنوعات چوب استفاده می شود. در ادامه به طور خلاصه ، مقایسه تفاوت ها را خواهید یافت:

پارکت

۱- سطح کف پوش از چوب واقعی ساخته شده است.

۲- می توان سطح آن را سمباده زد ، بنابراین خراش ها و فرورفتگی ها را می توان به راحتی با سمباده کشیدن از بین برد.

۳- جانوران موذی می توانند در پارکت تخم گذاری کنند.

۴- هنگامی که پارکت با موم یا روغن مهر و موم می شود به نگهداری و مراقبت زیادی نیاز دارد.

۵-هزینه نصب و نگهداری پارکت از پارکت لمینیت گران تر است.

کف پوش پارکت لمینیت

۱- سطح پارکت لمینیت از مصنوعات چوب و کاغذ تزئینی و رزین ملامینه ساخته شده است.

۲- پارکت لمینیت دارای طیف وسیعی از دکورها و رنگ ها است ، از نمای چوبی تا نمای سنگ طبیعی تا ظاهری ساده و بدون طرح.

۳- در پارکت لمینیت آب بندی لبه و آب بندی مفصل امکان پذیر است.

۴- ترمیم خراش ها با استفاده از کیت تعمیر انجام می شود.

۴- نگهداری آن بسیار آسان و کم هزینه است.

۵- تا حد زیادی مقاوم در برابر رطوبت است.

۶- بسیار مقرون به صرفه تر از پارکت.

ماندگاری پارکت لمینت داچ فلور چقدر است؟

عمر مفید کفپوش یک معیار مهم هنگام تصمیم گیری برای خرید آن است. پارکت لمینیت داچ فلور بسیار با کیفیت است بنابراین بسیار با دوام است.

عمر مفید کف پوش بستگی به طرز استفاده از آن را دارد

اگر کف در معرض ساییدگی بیشتری قرار گیرد، طول عمر کفپوش لمینت ممکن است کوتاه شود. پارکت لمینت در اتاق انباری طبیعتا بیشتر از کفپوش لمینت در راهرو دوام خواهد داشت، زیرا در آنجا در معرض سایش شدیدتر قرار می گیرد. کلاس سایش نشان دهنده مقاومت لمینت است. بنابراین همیشه قبل از خرید کف پوش در مورد کلاس هایی که نیازهای شما را برآورده می کنند مطلع شوید.

دوام طولانی کف پوش به لطف مراقبت خوب از آن است.

اگر کفپوش لمینت به خوبی و به درستی مراقبت شود، دوام بیشتری خواهد داشت. لمینت را فقط باید با استفاده از یک پارچه مرطوب پاک کرد. علاوه بر این، برای پارکت لمینت باید از مواد پاک کننده حاوی روغن و موم خودداری کرد.

ضخامت پارکت لمینیت چقدر است؟

پارکت لمینیت های موجود در بازار را می توان در ضخامت های مختلف خریداری کرد. شروع از لمینت با ضخامت 7 میلی متر تا ضخامت 10 میلی متر و اندازه های بین آنها. هنگام انتخاب، نیازها و علاقه  شخصی باید با ویژگی های محدوده مربوطه متعادل شود پارکت لمینت داچ فلور با ضخامت هشت میلیمتر استاندارد بر روی اچ دی اف درجه یک با دانسیته بالای 900 تولید می شود .

قانون اساسی این است که هرچه کف ضخیم تر باشد، کیفیت بهتری دارد، زیرا پایداری پروفیل و رفتار تورم و انقباض با مواد ضخیم تر بهتر است. با این حال،پارکت لمینت با ضخامت نازک تر نیز می تواند قانع کننده باشد. در کار با کیفیت بالا، پانل های لمینت نازک تر نیز می توانند خواص خوبی مانند پانل های ضخیم تر داشته باشند.

هنگام برنامه ریزی برای نصب کفپوش جدید خود، فضای بین طبقه زیرین و در را نیز در نظر بگیرید. با انتخاب مناسب پارکت لمینت، می توانید از کوتاه کردن چهارچوب در یا ورقه درب متناسب با کف جلوگیری کنید.