>

پارکت لمینت‌های آلمانی

امروزه پارکت لمینت‌ها بسیار محبوب و رایج شده‌اند و در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حقیقت شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که در زمینه تولید پارکت‌های لمینت مشغول به فعالیت هستند. کشور آلمان یکی از بهترین کشورها در زمینه ساخت انواع پارکت‌ها به شمار می‌آید که توانسته محصولات باکیفیتی را تولید و عرضه کند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی برندهای لمینت آلمانی بپردازیم، تا هنگام خرید پارکت لمینت آلمانی با مشکل مواجه نشوید.

ویژگی پارکت لمینت‌های آلمانی

همان طور که می‌دانید پارکت لمینت یک نوع کفپوش جدید و زیبا است که برای پوشاندن کف ساختمان ها، ادارات، منازل و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارکت لمینت‌های آلمانی به دلیل برخورداری از مزایای بسیار متعدد و ویژگی‌های منحصر به فرد، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مقاومت بالا در برابر ضربه، خط و خش، ماندگاری و استحکام بالا، مقاومت در برابر آتش، ثبات رنگ، تنوع در طرح و رنگ ها، ضد آب بودن و غیره اشاره کرد.

پس از خرید پارکت لمینت آلمانی برای افرایش طول عمر آن باید برخی از نکات مهم را رعایت کنید. به عنوان مثال اگر به خوبی از این کفپوش‌ها مراقبت کنید می‌توانید مدت زمان زیادی از آن‌ها استفاده کنید. پارکت لمینت‌های آلمانی به دلیل تنوع در طرح و رنگ، در مکان‌های مختلفی به کار می‌روند. همان طور که گفته شد، در سراسر جهان کشورهای زیادی وجود دارند که در زمینه تولید پارکت لمینت مشغول به فعالیت هستند. اما کشور آلمان در این زمینه توانسته پارکت لمینت‌های بسیار مرغوبی را تولید و عرضه کند و در این زمینه بدرخشد.

بهترین برندهای پارکت لمینت آلمانی

از لحاظ صنعتی کشور آلمان به عنوان یکی از کشورهای پیشرو شناخته می‌شود و دارای بهترین اقتصادهای جهان است. این کشور در زمینه تولید انواع کفپوش‌ها محصولات مرغوب و باکیفیتی دارد. در واقع شرکت‌های زیاد و برندهای معتبری در آلمان وجود دارد که عبارتند از؛

  • کلاسن

کلاسن یکی از برندهای مطرح کشور آلمان به شمار می‌آید که پارکت لمینت‌های باکیفیت و مرغوبی را روانه بازار می‌کند. این شرکت با شصت سال سابقه توانسته است بهترین محصولات را به بازار داخلی و خارجی عرضه کند. پارکت لمینت‌های برند کلاسن علاوه بر این که کیفیت بسیار بالایی دارند، دارای تنوع بسیار خوبی نیز هستند. با توجه به این که کلاسن جز برندهای خارجی است، بنابراین قیمت آن نسبت به پارکت لمینت‌های ایرانی گران‌تر است. هنگام خرید پارکت لمینت آلمانی باید هزینه بیشتری را صرف کنید، اما در کنار آن بابت کارکرد و کیفیت پارکت لمینت خیالتان راحت خواهد بود.

  • وینئو

وینئو یکی دیگر از بهترین شرکت‌های مطرح آلمانی است که پارکت لمینت‌های لوکس و با دوامی را عرضه می‌کند. پارکت‌های تولید شده توسط این برند دارای بالاترین استانداردها هستند. شما براساس رنگ و طرح‌های متنوع این کفپوش‌ها می‌توانید در محیط‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. با خرید پارکت لمینت آلمانی برند وینئو از ویژگی و مزایای منحصر به فرد آن بهره‌مند خواهید شد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به استحکام و مقاومت بسیار بالا، تنوع زیاد در طرح و رنگ، انعطاف‌پذیری مناسب و غیره اشاره کرد. اما دقت داشته باشید که در کنار این مزایا شاهد افزایش قیمت آن نیز خواهید بود.

شرکت وینئو مدت زمان زیادی است که مشغول تولید پارکت لمینت‌های باکیفیت است و در برخی از کشورها دارای شعبه است. این برند به دلیل ارائه خدمات عالی، به یک برند محبوب و خوشنام تبدیل شده است.

وی پارکت بهترین برند پارکت لمینت آلمانی

وی پارکت از دیگر برندهای معتبر و مطرح است که انواع کفپوش‌های مدرن و با کیفیت را ارائه می‌دهد. این شرکت سیستم پیشرفته و جدید کلیک (Maga Lock) را در پارکت لمینت‌های خود به کار می‌برد. علاوه بر این پارکت لمینت‌های این برند در رنگ و طرح‌های مختلفی موجود است که دارای ضمانت و خدمات پس فروش هستند. شما می‌توانید هنگام خرید پارکت لمینت آلمانی از میان محصولات متنوع و مدرن این برند، کفپوش مد نظر خود انتخاب نمایید. از مزایای کفپوش‌های این برند می‌توان به نگهداری آسان، مقاومت و دوام بالا، ماندگاری زیاد، مقاومت در برابر رطوبت و غیره اشاره کرد.

وروکس یکی دیگر از بهترین برندهای آلمانی محسوب می‌شود که محصولات بی‌نظیر و فوق العاده‌ای را عرضه می‌کند. در حقیقت این شرکت محصولات زیادی مانند دیوار پوش، ام دی اف، پارکت‌های چوبی و پارکت لمینت را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بدون تردید می‌توان گفت که پارکت لمینت‌های تولید شده توسط این برند، جزو بهترین کفپوش‌ها به شمار می‌آیند که توانسته‌اند به خوبی انواع استانداردها را دریافت کنند. از مزایای کفپوش‌های این برند می‌توان به نصب سریع و آسان، آنتی باکتریال بودن، دوام و مقاومت بالا و غیره اشاره کرد. علاوه بر این ظاهر این پارکت‌ها شبیه به چوب است که باعث افزایش جذابیت و زیبایی آن شده است.

برند ایگر

برند ایگر یکی دیگر از برندهای محبوب و شناخته شده آلمانی محسوب می‌شود که محصولات بسیار خوبی را تولید و عرضه می‌کند. پارکت‌های این برند خصوصیاتی دارند که از جمله این مزایا عبارتند از:

  • نصب سریع و آسان: پارکت لمینت‌های تولید شده توسط برند ایگر را می‌توان به راحتی نصب نمود و مراحل نصب آن سخت و پیچیده نیست.
  • مقاومت و استحکام مناسب: این کفپوش‌ها دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی هستند؛ از این رو می‌توان در محیط‌های مختلف از آن استفاده کرد.
  • ماندگاری بالا: طول عمر پارکت لمینت‌های برند ایگر حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است که می‌توان با خیال راحت از آن‌ها استفاده کرد.

شما با خرید پارکت لمینت آلمانی می‌توانید سال‌های زیادی از آن‌ها به خوبی استفاده کنید. این کفپوش در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی موجود است.

 

سخن پایانی

 

به طور کلی می‌توان گفت که پارکت لمینت‌های آلمانی دارای بهترین کیفیت هستند؛ زیرا تولیدکنندگان این کشور همیشه مرغوب‌ترین و بهترین کفپوش‌ها را تولید و عرضه می‌کنند. از مزایای اصلی پارکت لمینت‌های آلمانی می‌توان به مرغوبیت جنس، دوام بالا، نصب سریع و… اشاره کرد. اگر به دنبال خرید پارکت لمینت آلمانی بادوام و مدرن برای محل کار یا منزل خود هستید، می‌توانید به سایت داچ فلور مراجعه کنید و کفپوش مورد نظر خود را با کیفیت عالی خریداری نمایید. این فروشگاه انواع مختلف پارکت‌های ایرانی و خارجی را به فروش می‌رساند.