>

عوامل موثر بر قیمت پارکت لمینت

آیا می‌دانید در تعیین قیمت پارکت لمینت چه عواملی تاثیرگذار است؟ امروزه اکثر افراد قبل از خرید این محصول علاوه بر طرح و کیفیت، به قیمت آن نیز اهمیت می‌دهند. در واقع کیفیت و جنس پارکت لمینت جزو عوامل مهمی هستند که بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند. علاوه بر این براساس ویژگی و مشخصات فنی که پارکت لمینت دارد، قیمت این محصول متفاوت خواهد بود. در ادامه قصد داریم به بررسی عوامل موثر بر قیمت پارکت لمینت بپردازیم، در ادامه به ما همراه باشید.

قیمت پارکت لمینت براساس چه عواملی تعیین می‌شود؟

امروزه اکثر افراد از پارکت لمینت برای منزل یا محل کار خود استفاده می‌کنند؛ زیرا این محصول دارای مزایای بسیار متعددی است. در واقع انتخاب و خرید این محصول، با توجه به تنوع مدل و قیمت‌های متفاوتی که دارد، تا حدودی کار سخت و دشواری است. یکی از فاکتورهای بسیار مهم هنگام خرید این محصول، توجه به قیمت است که با در نظر گرفتن آن می‌توان یک پارکت لمینت مناسب و با کیفیت را خریداری کرد. در ادامه برخی از عوامل موثر بر قیمت پارکت لمینت را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در هنگام خرید با در نظر گرفتن این عوامل بتوانید یک انتخاب ایده آل داشته باشید.

 

در نظر گرفتن متراژ مورد نیاز برای نصب پارکت لمینت

پارکت لمینت‌ها را می‌توان به صورت متری خریداری کرد که از متر مربع برای تخمین آن استفاده می‌کنند. از این رو قبل از خرید این محصول بایستی میزان متراژ مورد نیاز آن به درستی اندازه گیری شود. در صورتی که متراژ مورد نیاز زیاد باشد، قطعا قیمت تهیه پارکت لمینت بیشتر خواهد شد. بنابراین اصلی‌ترین عوامل موثر در هزینه پارکت لمینت، توجه به میزان مورد نیاز ما از این محصول است. قبل از انتخاب و خرید این کفپوش بهتر است متراژ مورد نظر را مشخص کنید تا بتوانید قیمت حدودی آن را به دست آورید. دقت داشته باشید که متراژ پارکت لمینت خریداری شده باید از متراژ اندازه گیری شده کمی بیشتر باشد؛ زیرا ممکن است به متراژ بیشتری از پارکت لمینت برای پوشش دهی فضاهای پرت محیط نیاز داشته باشید.

 

کیفیت پارکت لمینت

فاکتور مهم دیگری که در تعیین قیمت پارکت لمینت نقش دارد، کیفیت برندی است که خریداری می‌کنید. قیمت برندهای مختلف کاملا متفاوت است. در واقع با توجه به این که در بازار انواع مختلفی از این محصول با کیفیت‌های متفاوت موجود است، هنگام خرید آن باید کیفیت آن را در نظر داشته باشید. آگاهی و شناخت برندهای مختلف و خرید از فروشگاه‌های مناسب و معتبر، دو فاکتور بسیار مهم به شمار می‌آید که قبل از خرید پارکت لمینت باید به آن دقت کنید.

پارکت لمینت‌ها با توجه به فضایی که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، از خصوصیات مختلفی برخوردار هستند. مقاومت بسیار بالا در مقابل حرارت، مقاوم در برابر خش و ضربه، مقاومت در مقابل رطوبت و بسیاری از موارد دیگر همه از عوامل موثر بر قیمت پارکت لمینت محسوب می‌شوند. علاوه بر این ممکن است که انتخاب و خرید یک برند با کیفیت قیمت بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد، اما کیفیت بالای این محصول باعث افزایش ماندگاری و طول عمر آن خواهد شد.

 

ضخامت پارکت لمینت

امروزه پارکت لمینت‌ها در ضخامت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که این امر باعث تغییر قیمت آن‌ها می‌شود. در حقیقت هر چقدر میزان ضخامت این محصول بیشتر باشد، در برابر گرما و سرما ماندگاری و دوام بیشتری خواهد داشت. از این رو هنگام خرید پارکت لمینت، بایستی به میزان ضخامت آن با توجه به محیطی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، توجه داشته باشید. هر چقدر میزان ضخامت این محصول بیشتر باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند.

گارانتی پارکت لمینت

گارانتی یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم است که تاثیر زیادی در قیمت پارکت لمینت دارد. دقت داشته باشید که هر چقدر مدت گارانتی پارکت لمینت بیشتر باشد، نشان دهنده مقاومت و کیفیت بالای این محصول است که در مقابل آن قیمت پارکت لمینت افزایش می‌یابد. البته وجود گارانتی محصولات همیشه دلیلی بر کیفیت بالای آن‌ها نیست. اما وجود آن می‌تواند موجب اطمینان خاطر مشتریان شود.

امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها هنگام فروش پارکت لمینت به دلیل کیفیت بالای محصولات خود، به خریداران ضمانت و گارانتی ارائه می‌دهند تا در صورت وجود هر گونه مشکل بتوانند به راحتی آن را تعویض نمایند. در حقیقت این فروشگاه‌ها با ارائه گارانتی، کیفیت بالای محصولات خود را اثبات می‌کنند و این گارانتی نشان دهنده اعتبار این فروشگاه‌ها است. از این رو می‌توان گفت که پارکت لمینت‌های این فروشگاه‌ها دارای کیفیت قابل قبولی است و مطمئنا در چنین فروشگاه‌هایی قیمت پارکت لمینت بیشتر است.

برند سازنده پارکت لمینت

در حال حاضر برندهای زیادی در کشور اقدام به ساخت پارکت لمینت می‌کنند که اکثر این برندها علاوه بر کیفیت، قیمت‌های متفاوتی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. بنابراین برند سازنده نیز در تعیین قیمت پارکت لمینت تاثیرگذار است.

هزینه نصب پارکت لمینت

افرادی که پارکت لمینت‌ها را نصب می‌کنند باید در این زمینه مهارت و تخصص کافی داشته باشند و توسط بهترین متریال‌ها مراحل نصب آن را انجام دهند. در واقع بایستی پس از خرید این محصول هزینه نصب آن را نیز در نظر داشته باشید؛ زیرا هر چه متراژ کف بیشتر باشد، قیمت نصب پارکت لمینت نیز افزایش می‌یابد.

جمع‌بندی

به طور کلی می‌توان گفت که فاکتورهای بسیار متعددی وجود دارد که بر قیمت پارکت لمینت تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین بایستی بهترین گزینه را براساس بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. علاوه بر این بایستی به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا بتوانید این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید. دقت داشته باشید که برای تعیین قیمت این محصول باید تمامی عوامل ذکر شده را در نظر بگیرد. شما عزیزان با مراجعه به سایت داچ فلور می‌توانید پارکت لمینت مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید. این سایت فروشگاهی محصولات خود را در مدل‌های متنوع و با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.