>

بهترین پارکت لمینت‌های ایرانی

پارکت‌های لمینت جزو کفپوش‌های بسیار پرفروش در بازار به حساب می‌آیند. امروزه بسیاری از افراد به خرید پارکت‌های لمینت می‌پردازند. همین موضوع سبب شده است که برندهای مختلفی در داخل ایران، به تولید این نوع پارکت‌ها بپردازند. تنوع برندهای پارکت لمینت به قدری زیاد است که افراد هنگام خرید این محصول دچار سردرگمی می‌شوند. اگر شما نیز قصد دارید پارکت‌های لیمنت را از برندهای داخلی و معتبر خریداری کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین برندهای ایرانی تولید کننده پارکت لمینت را بشناسید

با توجه به نیاز مردم، امروزه شرکت‌های بسیار متعددی در داخل ایران به تولید پارکت‌های لمینت می‌پردازند. کاربران برای اینکه بتوانند محصول خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنند، بایستی آن را از برندهای معتبر خریداری کنند. تنوع بالای برندهای تولید کننده پارکت لمینت، سبب شده است تا افراد نتوانند در این مورد انتخاب مناسبی داشته باشند. از برندهای ایرانی تولید کننده پارکت لمینت می‌توان به برندهای ایزوفام، تکنوفلور، یونیک، آرتا، مونتکس، امپریال، آیدا، کنزو، پرفکت، کی‌اند تی و امیران کلیک اشاره نمود. در بخش های بعدی در مورد هر یک از این برندهای تولید کننده پارکت لمینت ایرانی صحبت خواهیم کرد.

برند ایزوفام

برند ایزوفام جزو یکی از برترین برندهای تولید کننده پارکت لمینت در داخل ایران به شمار می‌آید. پارکت لمینت این برند کیفیت بسیار بالایی دارد و دارای محبوبیت بالایی در میان کاربران است. یکی از ویژگی‌های خوب پارکت لمینت این برند مربوط به ثبات رنگی آن است؛ زیرا در مقابل نور افتاب تغییر رنگ نمی‌دهد و رنگ آن ثابت باقی می‌ماند. این نوع پارکت لمینت‌ها در مکان‌های مجهز به سیستم گرمایشی نیز قابل استفاده هستند.

برند تکنوفلور

از دیگر برندهای معتبر تولید کننده پارکت لمینت در داخل ایران، می‌توان به برند تکنوفلور اشاره کرد. برند تکنوفلور نیز در زمینه تولید پارکت لمینت‌های باکیفیت فعالیت می‌کند. مغزی این نوع پارکت لمینت‌ها از جنس HDF و ضخامت آن برابر با ۸ میلی متر است. این نوع پارکت لمینت ایرانی مقاومت سایشی AC4 دارد.

برند یونیک

از برترین پارکت لمینت‌های موجود در بازار ایران، می‌توان پارکت لمینت‌های یونیک را نام برد. در تولید این نوع پارکت لمینت‌ها از لایه محافظتی بسیار باکیفیت و مقاومت سایشی AC4 استفاده می‌شود. به همین دلیل می‌توان با خیال راحت از آن‌ها در مکان‌های مختلف استفاده کرد. استفاده از این نوع پارکت‌ها برای مکان‌های پرتردد همواره گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این نوع پارکت‌ها به دلیل برخورداری از کلیک‌های چهار طرفه، نصب بسیار راحت و آسانی دارند.  

 

برند آرتا

پارکت لمینت آرتا یکی از برترین نوع پارکت لمینت‌های ایرانی به حساب می‌آید. در ساخت این نوع پارکت لمینت از بهترین متدهای روز دنیا استفاده شده است. به همین دلیل این نوع پارکت‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این نوع محصول ظاهری بسیار زیبایی دارد. رضایت کاربران از خرید پارکت لمینت ایرانی آرتا بیانگر این است که این نوع پارکت کیفیت قابل قبولی دارد. علاوه بر این مورد این نوع پارکت‌ دارای طول عمر بالایی است و شما می‌توانید تا مدت‌ها با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده کنید.

برند مونتکس

پارکت لمینت مونتکس نیز یکی از انواع خوب پارکت لمینت‌های ایرانی به شمار می‌آید. لایه مغزی این نوع پارکت از جنس HFD با ضخامت ۸ میلی متر است. علاوه بر این مورد این نوع پارکت مقاومت سایشی AC4 دارد. نصب پارکت لمینت مونتکس بسیار راحت و آسان است و فرایند نصب آن در سرعت بالایی انجام می‌شود. این نوع محصول در مقابل نور خورشید مقاومت بالایی دارد و دچار تغییر رنگ نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب پارکت لمینت ایرانی مونتکس، این است که سطح آن سر و لغزنده نیست.

برند امپریال

پارکت لمینت امپریال جزو یکی از پارکت لمینت‌های باکیفیت ایرانی به حساب می‌آید. این نوع پارکت لمینت مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد و دارای مقاومت سایشی AC4 است. لایه مغزی استفاده شده در این نوع پارکت از جنس HFD است. کلیک‌های این نوع پارکت لمینت ایرانی از پارافین است، به همین دلیل آب و رطوبت به داخل لایه مغزی پارکت نفوذ نمی‌کند. علاوه بر این مورد این محصول از طول عمر بالایی برخوردار است و تا مدت‌ها می‌توان از آن استفاده نمود. این نوع پارکت‌ دارای تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی است و در ۱۳ رنگ مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود.

برند آیدا

از دیگر انواع خوب پارکت‌های ایرانی، می‌توان به برند آیدا اشاره کرد. در ساخت ‌این نوع پارکت، تمام استانداردهای روز دنیا به کار برده شده است. همین موضوع سبب شده تا پارکت لمینت از کیفیت بالایی برخودار باشد. نصب این نوع پارکت، کلیکی است و می‌توان به راحتی آن را نصب کرد. این نوع محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، لکه، رطوبت و نور خورشید دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این نوع محصول این است که در مقابل نور خورشید رنگ آن تغییر نمی‌کند. یعنی می‌توان به راحتی از آن در مکان‌های نورگیر استفاده کرد.

برند کنزو

پارکت لمینت کنزو از پارکت لمینت‌های ایرانی خوب و با کیفیت به شمار می‌آید. این نوع پارکت لمینت ایرانی مقاومت بسیار بالایی دارد و این ویژگی خوب را مدیون لایه مغزی خود است. این نوع پارکت لایه اورلی دارد. این لایه از آن در برابر خط و خش محافظت می‌کند. یعنی این نوع پارکت دچار هیچ گونه آسیبی نمی‌شود و از طول عمر بالایی نیز برخوردار است. از این رو این محصول برای مکان‌های پرتردد گزینه مناسبی خواهد بود.

برند پرفکت

پارکت لمینت پرفکت از پارکت لمینت‌های باکیفیت و ایده آل ایرانی است. این محصول با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. این نوع محصول دارای ظاهری بسیار زیبا است و از لحاظ زیبایی حرف اول را می‌زند. برجستگی‌هایی که روی سطح این پارکت وجود دارد، زیبایی فوق العاده چشمگیری را به آن بخشیده است. این نوع محصول در کنار زیبایی خاصی که دارد، از طول عمر بالایی نیز برخوردار است. همچنین دوام خوبی در برابر ضربه، خط و خش دارد. وجود ویژگی‌های بسیار خوب این پارکت آن را به یک نوع پارکت لمینت باکیفیت تبدیل کرده است.

برند کی‌اند تی

برند کی‌اند تی جزو یکی از برترین برندهای داخلی تولیدکننده پارکت لمینت به شمار می‌آید. پارکت لمینت کی‌اند تی کیفیت بسیار خوبی دارد و یک پارکت لمینت بسیار مرغوب ایرانی محسوب می‌شود. این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی است. همچنین طول عمر بالایی دارد. لایه مغزی این نوع پارکت از مغزی HFD ساخته شده است. این نوع محصول لایه اورلی دارد و به همین دلیل در برابر خط و خش از مقاومت بالایی برخوردار است و دچار آسیب نمی‌شود. این محصول دارای مقاومت سایشی AC4 است و برای مکان‌های پرتردد گزینه مناسبی به شمار می‌آید. جدا از تمامی موارد گفته شده این نوع محصول دارای طول عمر بالایی است و تا مدت‌ها می‌توان از آن بدون نگرانی استفاده کرد.

برند امیران کلیک

پارکت لمینت امیران کلیک جزو یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین پارکت لمینت‌های ایرانی به حساب می‌آید. این نوع پارکت لمینت ایرانی دوام خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد. این محصول دارای مقاومت سایشی AC4 است و در برابر ساییدگی و پا خوردگی از مقاومت مناسبی برخوردار است. این نوع پارکت نیز دارای لایه اورلی است. از ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به تنوع طرح و رنگ بالای آن اشاره نمود. تنوع رنگی این نوع محصول سبب شده است تا با هر نوع سلیقه‌ای سازگار باشد. این نوع محصول در برابر اشعه نور خورشید بسیار مقاوم است و دچار تغییر رنگ نمی‌شود. این نوع پارکت دارای کلیک‌های بسیار مناسبی است، به همین دلیل نصب بسیار راحت و آسانی دارد. علاوه بر تمامی موارد گفته شده این نوع پارکت از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و یک گزینه ایده آل به حساب می‌آید.

بهترین برند پارکت لمینت کدام است؟

پارکت لمینت برند داچ فلور محصولی است که در کشور ایران مطابق استانداردهای بین المللی و تحت لاینسنس کمپانی RBH هلند تولید می‌شود. پارکت‌های این برند دارای بیش از ۱۰ رنگ مختلف هستند. این پارک بالاترین میزان مقاومت در برابر سایش Ac4 را دارد.

در تولید پارکت لمینت داچ فلور از مغزی hdf با دانستینه بالاتر از ۹۰۰ استفاده شده است. به جرات می‌توان این برند را یکی از بهترین برندهای تولید داخلی معرفی کرد که می‌تواند با گونه‌های خارجی به رقابت بپردازد. خوشبختانه محصولات داچ فلور توانسته‌اند میزان فروش زیادی را به خود اختصاص دهند و رضایت مشتریان خود را جلب کنند. اگر قصد خرید پارکت لمینت داچ فلور را دارید، می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید و با نمایندگی فروش آن ارتباط برقرار کنید و خرید خود را انجام دهید.

سخن پایانی

پارکت لمینت را می‌توان از برترین نوع کفپوش‌های موجود در بازار دانست. امروزه بسیاری از برندهای ایرانی در زمینه تولید پارکت لمینت فعالیت می‌کنند. کیفیت و قیمت پارکت لمینت به طور معمول به برند تولید کننده آن بستگی دارد. در این مقاله در مورد بهترین برندهای ایرانی پارکت لمینت صحبت کردیم و آن‌ها را معرفی کردیم. اگر قصد خرید پارکت لمینت باکیفیت و خوش قیمت را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی داچ فلور مراجعه کنید. داچ فلور عرضه کننده انواع پارکت در زیباترین طرح‌ها و بهترین قیمت‌ها است. پس معطل نکنید و جهت خرید این محصول اکنون با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.