>

بهترین نوع پارکت لمینیت

 مقدمه

داچ فلور، مرجعی برتر و بی‌نظیر در فروش کفپوش‌های متنوع در ایران است.  داچ فلور با سابقه‌ای بیش از 15 سال در این عرصه، ارائه دهنده بهترین کفپوش ها در بازار ایران است.

 ما در این متن، تجربه خود را درباره بهترین محصولات پارکت لمینت ایرانی با شما به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید خریدی امن و با ارزش انجام دهید. اگر هر سوالی داشتید می توانید  با از مشاوران ما سوالات خود را بپرسید تا آنها شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

قبل از طرح بهترین برندهای پارکت لمینت، می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های یک پارکت لمینیت خوب آشنا کنیم.

 

 ویژگی های یک پارکت لمینیت عالی چیست؟

هنگام خرید پارکت لمینت باکیفیت، ملاک ها و استانداردهایی وجود دارد که اگر تولیدکنندگان در زمان تولید به اصول و استانداردها پایبند باشند، محصولاتی با کیفیت و دوام بالا را به بازار عرضه خواهند کرد. رعایت استانداردها به طور مستقیم باعث افزایش عمر مفید کفپوش و تأمین رضایت خریداران خواهد شد. در این راستا، بهترین ملاک‌هایی که باید در هنگام خرید به آنها توجه کنید، عبارتند از:

 

۱- مغزی اچ دی اف با دانسیته بالا

یکی از ویژگی‌های مهم یک پارکت لمینت با کیفیت، استفاده از مغزی اچ دی اف با دانسیته بالا است.  

این مغزی، علاوه بر اینکه مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد، استحکام و مقاومت بهتری نیز به پارکت می‌بخشد. همچنین، مزیت دیگر استفاده از مغزی اچ دی اف در کفپوش لمینت، افزایش طول عمر آن نسبت به محصولات چوبی دیگر است.

برندهایی که از این نوع مغزی استفاده می‌کنند، هرچند از جمله گرانترین پارکت لمینت‌ها هستند، اما با خرید این محصولات می‌توانید اطمینان داشته باشید که یک محصول با عمر طولانی را در اختیار خواهید داشت. این به این معنی است که شما برای مدت طولانی از این پارکت استفاده می کنید ، به گونه‌ای که حتی پس از سال‌ها همچنان به آن راحتی و جذابیت خاص خودش را خواهید یافت. برای همین، احتیاجی به تعویض هم ندارید.

 

۲- کلیک مقاوم به ضربه

پارکت لمینت، که یکی از بهترین پوشش‌ها برای کف منزل یا اداره است، نیازمند کیفیت بالا در تمام جزئیات ساخت آن است. اما یکی از عوامل اصلی در ایجاد پارکت لمینت با عمر طولانی، کلیک هر پارکت لمینت است. اگر کیفیت متریال استفاده شده در تولید کلیک پایین باشد، قابلیت جدا شدن و جابه جایی تایل‌ها بدون خسارت به کلیک‌ها به خطر می‌افتد و به طور مستقیم باعث کاهش طول عمر پارکت لمینت می‌شود.

استفاده از کلیک‌های استاندارد در ساخت پارکت لمینت، یکی از مزایای بزرگ آن است. این کلیک‌ها باعث می شوند جابه جایی و جدا کردن تایل‌ها بی‌هیچ مشکلی در هنگام نصب انجام شوند. با این خاصیت، مستاجرین عزیز می‌توانند پارکت لمینت را به راحتی و بدون هیچ نگرانی مجددا نصب کنند. حتی امکان نصب دو باره یا حتی سه باره نیز وجود دارد، به همین دلیل است که افراد برای زیبایی و کیفیت بالا در کف خانه یا محل کار خود، به پارکت لمینت روی آورده اند.

با انتخاب پارکت لمینت با کلیک‌های استاندارد، می‌توانید از زیبایی و استحکام طولانی مدت آن لذت ببرید و بدون هیچ نگرانی از طریق جابه جایی و نصب مجدد، همیشه یک کف درخشان و با کیفیت در محیط خود داشته باشید.

 

۳- داشتن لایه ضد خش

اجسام نوک تیز، سایش ناخن حیوانات خانگی و حتی کفش های پاشنه بلند  می توانند بر روی پارکت خط و خراش بندازند.

اما شما می توانید با استفاده از پارکت لمینت اورلی که ضد خش است ، از ایجاد این خط و خراش ها بر روی پارکت جلوگیری کنید.

این ویژگی‌ها باعث حفظ رنگ و طرح کاغذ دکوراتیو در مقابل نور خورشید یا اشعه یو وی نیز می‌شود.

 

  

قیمت بهترین پارکت لمینیت

پارکت لمینت آداک فلور، تنها محصول وارداتی است که در بازار ایران وجود دارد. این برند، یکی از گرانترین پارکت‌های موجود در بازار است ولی قیمت بالای آن دلیلی بی‌معنی ندارد؛ زیرا آداک فلور دارای ۱۴ استاندارد بین‌المللی است و توانسته آزمایشات سختی را پشت‌سر بگذارد. به همین دلیل هیچ محصول مشابهی در بازار ایران وجود ندارد.

 

پارکت لمینت آداک فلور متناسب با سلیقه و علاقه‌های مردم ایران طراحی شده است و دارای ۱۴ نوع تنوع رنگی است. طرح و رنگ‌های انحصاری آداک فلور باعث شده است که جزء دسته پارکت لمینت لاکچری نیز محسوب شود. متریال استفاده شده در این محصول از بهترین مواد اولیه تولید شده است و به خریداران اطمینان می‌دهد که محصولی با عمر طولانی خریداری کرده‌اند. به همین دلیل، تنها نماینده رسمی این برند در ایران، ۲۰ سال گارانتی مسکونی برای این محصول را تضمین می‌کند.

با توجه به مطالبی که بیان شد، می‌توان نتیجه گرفت که قیمت بالای این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالای آن است.

 

 

 کلام آخر

 

در سایت داچ فلور، شما تازه‌ترین روش خرید آنلاین را تجربه خواهید کرد. ما بازدید کننده‌های گرامی را به یک سفر بی‌نظیر دعوت می‌کنیم تا در دنیای هیجان‌انگیز پارکت لمینت داچ فلور غرق شوند. سایت داچ فلور امکان مشاهده تمامی نمونه‌ها را به شما می‌دهد و برای خرید، شما را به نمایندگان فروش در سراسر کشور هدایت می‌کند.

 

نیازمندی‌های شما را در نظر گرفتیم و به شما کمک می‌کنیم به‌راحتی در مورد نحوه استفاده، نصب و خریداری پارکت داچ فلور آگاه شوید. صاحب این وبسایت هوشمند، جناب آقای مسعود باقری است. وی با استفاده از مهارت‌های خاص خود و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، فرایند مدیریت بازار را به شکلی منحصربه‌فرد به اجرا درآورده است. با داشتن این وبسایت جذاب وبی‌نظیر، او توانسته است عرصه خود را تحت کنترل قرار داده و بازاری قدرتمند را ایجاد کند.