>

بهترین برندهای پارکت لمینت

پارکت لمینت یک کفپوش بسیار باکیفیت و مناسب به شمار می‌آید که توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. به طوری که امروزه بسیاری از افراد به به خرید این نوع کفپوش می‌پردازند. اما چیزی که در این میان اهمیت دارد این است که بایستی در انتخاب برند پارکت لمینت توجه داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید:

با برندهای خوشنام پارکت لمینت آشنا شوید

با توجه به نیاز مردم و حجم خرید بسیار بالای کفپوش‌های لمینت، امروز بسیاری از برندها در زمینه تولید این محصول فعالیت می‌کنند. تنوع بالای برندهای تولید کننده پارکت لمینت سبب شده است که افراد هنگام انتخاب برند مناسب و مطمئن دچار سردرگمی شوند. در نظر داشته باشید که همیشه خرید از برندهای معروف می‌تواند با مزایای بیشتری همراه باشد. به همین خاطر است که بایستی در انتخاب برند مناسب و معتبر توجه کافی داشته باشید.

ممکن است که شما در رابطه با برند تولید کننده پارکت لمینت اطلاعات چندان زیادی نداشته باشید و نتوانید بهترین برند را انتخاب کنید. به همین خاطر لازم است تا برندهای معروف و معتبر تولید کننده پارکت‌های لمینت را بشناسید و بتوانید در رابطه با این برندها اطلاعات بیشتری را کسب کنید. از برندهای معروف و معتبر تولید کننده کفپوش لمینت می‌توان به برندهای بری الووک بلژیک، کلاسن آلمان، بلجیکا، داچ فلور و داچ پلاس و… اشاره نمود. در ادامه توضیحات مختصری را درباره هر یک از این برندها شرح می‌دهیم:

برند بری الووک بلژیک

کمپانی بری الووک بلژیک جزو یکی از برترین تولید کننده‌های پارکت لمینت با کیفیت به شمار می‌آید. این کمپانی به دلیل سابقه بسیار بالایی که در زمینه تولید پارکت‌های لمینت دارد، توانسته است محبوبیت زیادی را به دست آورد. برند بری الووک بلژیک در طراحی پارکت‌های لمینت توجه و دقت بالایی به خرج می‌دهد، به همین دلیل کیفیت محصولات این برند پارکت لمینت بسیار بالا است.

در نظر داشته باشید که برند بری الووک بلژیک با توجه به اینکه محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند، قیمت‌های نسبتا زیادی را نیز برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. یعنی شما نباید انتظار خرید پارکت لمینت ارزان قیمت را از برند پارکت لمینت داشته باشید؛ زیرا تمامی محصولات این برند در قیمت‌های نسبتا بالایی عرضه می‌شوند. اما قیمت بالای آن‌ها در مقایسه با کیفیت بسیار خوبی که دارند، زیاد به چشم نمی‌آید.

برند کلاسن آلمان

برند کلاسن آلمان را می‌توان یکی از برندهای خوب تولید کننده پارکت‌های لمینت دانست. این برند با داشتن سابقه درخشان در عرضه محصولات باکیفیت و با داشتن طرفداران بسیار زیاد، همواره یک گزینه مناسب برای خرید پارکت لمینت به حساب می‌آید. از ویژگی‌های خوب پارکت لمینت کلاسن آلمان می‌توان به مواردی چون کیفیت قابل قبول، مقاومت بالا، استحکام مناسب، قیمت مناسب و… اشاره کرد.

برند بلجیکا

برند بلجیکا نیز در طراحی و تولید پارکت‌های لمینت از بهترین متدهای روز دنیا استفاده می‌کند. به همین دلیل این برند پارکت لمینت توانسته است طرفداران زیادی را پیدا کند و در لیست برترین برندهای تولید کننده پارکت لمینت قرار گیرد. برند بلجیکا تنوع بسیار بالایی دارد. به همین دلیل تمامی محصولات این برند اعم از پارکت‌های لمینت دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و بسیار زیبایی هستند. در نظر داشته باشید که تنها ویژگی خوب و مثبت این برند پارکت لمینت مربوط به تنوع محصولات آن نیست. بلکه این برند محصولات خود را در کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند.

اگر قیمت پارکت لمینت برند بلجیکا را با هم رده‌هایش مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که قیمت پارکت لمینت برند بلجیکا نسبتا اقتصادی است. علاوه بر این مورد این برند در ساخت پارکت‌های لمینت از قابلیت قفل انحصاری استفاده کرده است. این موضوع سبب شده است که این مارک پارکت لمینت همواره از نصب راحت و آسان‌تری برخوردار باشند.

برند داچ فلور

برند داچ فلور جزو یکی از برترین برندهای ایرانی تولید کننده پارکت لمینت به شمار می‌آید. داچ فلور به طور معمول در زمینه تولید پارکت‌های لمینت AC4 با کیفیت و مقاوم فعالیت می‌کند. پارکت‌های لمینت برند داچ فلور از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. از دیگر ویژگی‌های این مارک پارکت لمینت می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت اشاره کرد. جدا از این مورد این نوع پارکت‌های لمینت در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. پارکت‌های لمینت داچ فلور با توجه به کلاس سایشی مناسبی که دارند، می‌توان آن‌ها را در هر مکانی بدون نگرانی نصب کرد.

برند داچ پلاس

برند داچ پلاس نیز یکی از برندهای خوب تولید و عرضه کننده پارکت‌های لمینت به شمار می‌آید. این برند در داخل ایران فعالیت می‌کند و قیمت پارکت‌های لمینت این برند در مقایسه با برندهای خارجی همواره مناسب‌تر است. از ویژگی‌های خوب این مارک پارکت لمینت می‌توان به مواردی چون مقاومت بالا در برابر آب، مقاومت بالا در برابر حریق، عدم جذب لکه، تنوع بالا در طرح و رنگ و… اشاره نمود. اگر به دنبال یک برند مناسب برای خریداری پارکت لمینت هستید، برند داچ پلاس نیز گزینه مناسبی به شمار می‌آید.

چرا باید پارکت لمینت را از برندهای معروف و مناسب خریداری کنیم؟

بسیاری از افراد پس از خواندن مطالبی که پیش‌تر ذکر نمودیم از خود می‌پرسند چرا باید پارکت لمینت را از برندهای معتبر خریداری کنیم؟ قبل از هر چیزی بایستی بگوییم که امروز بسیاری از برندها به تولید و عرضه پارکت‌های لمینت می‌پردازند. برندهای مختلف در تولید و عرضه محصولات خود از روش‌ها و مواد سازنده متفاوتی استفاده می‌کنند. به همین دلیل کیفیت پارکت‌های لمینت در برندهای مختلف متفاوت است. به همین دلیل است که باید در انتخاب مارک پارکت لمینت مناسب دقت و توجه بالایی داشته باشید.

در نظر داشته باشید که برندهای معتبر همیشه محصولات باکیفیت را تولید و عرضه می‌کنند؛ زیرا در غیر این صورت اعتبار و محبوبیت آن‌ها در میان خریداران از بین می‌رود. یعنی شما خریداران می‌توانید با خیال راحت به این برندها اطمینان کنید. همچنین در نظر داشته باشید که خرید از برندهای معتبر و شناخته شده همواره از مزایای متعددی برخوردار است. از جمله این مزایا می‌توان به مواردی چون طول عمر بالای پارکت لمینت، استحکام بالا، مقاومت در برابر آب و رطوبت، قیمت مناسب و… اشاره نمود. به شما توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال مارک پارکت لمینت با کیفیت هستید، حتما آن را از برندهای معروف و معتبر خریداری کنید.

 

آیا همیشه خرید از برندهای معتبر به منزله با کیفیت بودن پارکت لمینت است؟

آیا پارکت لمینت برندهای معروف از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؟ این جزو یکی از سوالات رایج و پر تکراری به شمار می‌آید که امروزه ذهن بسیاری از خریداران پارکت‌های لمینت را به خود مشغول کرده است. پاسخ به این سوال می‌تواند هم مثبت باشد و هم منفی. اما چطور؟ اینطور فرض کنید که یک برند در زمینه تولید پارکت لمینت از مواد سازنده باکیفیت و بسیار مقاومی استفاده می‌کند، در نتیجه پارکت‌های لمینت را با کیفیت بالایی تولید و به بازار عرضه می‌کند. زمانی که کاربران پارکت لمینت را از این برندها خریداری می‌کنند، متوجه می‌شوند که پارکت لمینت دارای کیفیت بسیار بالایی است و این برند را به افراد دیگر نیز پیشنهاد می‌کنند. بدین صورت این برند معروف می‌شود.

اما همیشه به این صورت نیست و تمامی برندها از این روش معروفیت خود را به دست نمی‌آورند. در برخی از مواقع تولید کننده پارکت لمینت و یا تولید کننده هر محصول دیگری با صرف سرمایه و هزینه‌های زیادی به تبلیغات برند خود می‌پردازند. این شرکت‌ها برای اینکه بتوانند پارکت‌های لمینت خود را با حجم بسیار بالا به مشتریان عرضه کنند از راه تبلیغات استفاده می‌کنند. پس بهتر است که گول این تبلیغات را نخورید.

لازم است که بیشتر به سابقه برند تولید کننده پارکت لمینت توجه داشته باشید و فقط به خرید از برندهای معروف اکتفا نکنید؛ زیرا ممکن است که محصولات این برند شبیه به تبلیغاتش نباشند و شما از خرید خود پشیمان شوید

همچنین بهتر است که نظرات مخاطبان و خریداران را نیز مدنظر داشته باشید، در نهایت بهترین مارک پارکت لمینت را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که یک خرید مطمئن همیشه حرف اول را می‌زند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سخن پایانی

 

پارکت لمینت جزو یکی از کفپوش‌های بسیار باکیفیت و پر فروش به شمار می‌آید. این نوع کفپوش توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. بهتر است که در انتخاب برند مناسب تولید کننده پارکت لمینت توجه و دقت بالایی داشته باشید تا بتوانید محصول خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید. خرید پارکت لمینت از یک برند مطمئن، می‌تواند تا مدت‌ها شما را از خرید دوباره همان محصول بی‌نیاز سازد. در این مقاله به بررسی برخی از برندهای معتبر تولید کننده پارکت لمینت پرداختیم. جهت خرید این پارکت‌ها می‌توانید به سایت داچ فلور مراجعه کنید و خرید خود را در بستری امن انجام دهید. داچ فلور عرضه کننده انواع مختلف پارکت لمینت در بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است.