>

چگونه در چهار مرحله با پارکت داچ فلور محیط خوبی را برای خوابی آرام  تدارک ببینیم ؟

قطعا شما هم به مانند ما اعتقاد دارید که آرامش بخش ترین منطقه در هر خانه ای باید اتاق خوابتان باشد ! آیا اینطور است ؟

اتاق خواب مکان ایده آلی برای استراحت کردن ، مطالعه کردن ، تماشا کردن فیلم و یا اتفاقات جذاب دیگری است .

ما در این مطلب کوتاه می خواهیم به شما بگوییم که چگونه این مکان شخصی در منزلتان را به یک محل آرامش بخش مبدل کنید و این کار را چگونه در چهار مرحله انجام بدهید و برای این کار در ابتدا لازم است که اتاق خواب شما با پارکت داچ فلور پوشیده شود.

 

مرحله 1: سکوت ایجاد شده در اتاق خواب

قطعا خیلی از شما عزیزان از سر و صدای ایجاد شده در اتاق خواب خودتان ، مخصوصا کف اتاق خواب شکایت دارید ولی در پارکت های داچ فلور با کلیک های بسیار دقیق از نوع والنگه و مخصوصا حالت شیاردار باعث شده است که بعد از نصب پارکت داچ فلور هیچگونه سر و صدای آزار دهنده ای را در اتاق خواب نداشته باشید .

این همان چیزی است که برای یک اتاق خواب آرام نیاز دارید و علاوه بر جذابیت های طبیعی که در کاغذ های دکوراتیو پارکت داچ فلور وجود دارد این  ایجاد حس آرامش و سایلنت بودن تا 99درصد باعث می شود تا کیفیت خواب شما چند برابر افزایش داشته و یک روز بسیار عالی را شروع کنید  .

ما از بسیاری نمایندگان فروش خود استعلام گرفته ایم که مشتریان آنها برای اتاق خواب چه کد رنگی را انتخاب میکنند و نتیجه بعد از نصب پارکت داچ فلور بر روی خواب این مشتریان محترم چه تاثیری گذاشته است و اکثر این افراد اعلام کرده اند که : علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و جذاب در زمان راه رفتن روی پارکت داچ فلور حس طبیعی چوب را دریافت کرده اند و کیفیت خواب آنها بسیار افزایش یافته است .

 

مرحله 2: تلاقی نور خورشید و یا نور مصنوعی با پارکت

بر عکس اینکه خیلی از افراد تصور میکنند که اتاق خواب تاریک یک اتاق مناسب برای خوابیدن است ، نظر روانشناسان معتبر این است که اتاق خوابی که در سکوت بوده و نور فراوانی در روز دارد تاثیر مثبتی بر روی خوابیدن فرد دارد .

بر این اساس یکی از مواردی که مهم است ایجاد شرایطی برای دریافت نور طبیعی و یا نورپردازی هایی برای دریافت نور مصنوعی خورشید لازم است .

داشتن یک اتاق خواب پر نور در روز در عین حال اتاقی پر از سکوت و قابل تاریک شدن در شب باعث می شود که از یکنواختی اتاق خواب و حالت همیشه تاریک اتاق خواب جلوگیری کرده و کیفیت آن بر روی حال و احوال شما در آن اتاق تاثیر گذار است .

اینکه شما به راحتی با نور طبیعی و یا مصنوعی در مقابل کمد لباسهایتان امکان این را دارید که به راحتی هر نوع پوشش و یا لباسی را تست کرده و احساس افسردگی با تاریکی مطلق ندارید .

شما باید اتاق خوابی را داشته باشید که در روز کاملا روشن و امکان این را داشته باشد که در شب آن اتاق را به تاریکی مطلق نزدیک کنید و پارکت های داچ فلور در مقابل نور مستقیم خورشید مقاومت بسیار بالایی دارند و در شب نیز احساس طبیعی چوب را انتقال می دهند .

پارکت های داچ فلور در هر شرایط نوری خود را همراه کرده و زیبایی مخصوص به خود را دارند .

آیا می دانید که پارکت های داچ فلور دارای اورلی بوده و ضد لک و خش هستند ؟

 

مرحله 3: داشتن ملحفه و رو تختی مناسب

برای اینکه بتوانید یک اتاق خواب آرامش بخش داشته باشید لازم است که ملحفه و لوازم جانبی هوشمندانه ای را انتخاب کنید که در مسیر ایجاد آرامش با شما همراه باشد . برای داشتن اتاق خوابی آرامش بخش حتما از فرنیچر های طبیعی و یا رنگ های ملایم و آرامش بخش که فضایی آرام را ایجاد میکند استفاده کنید . محیطی را خلق کنید تا چشم نواز باشد و در عوض روی ملحفه های جنس خوب و بسیار لطیف سرمایه گذاری کنید و از خریدن روی تختی ، ملحفه و تشک های طبی هیچ ترسی نداشته باشید .

 

مرحله 4: اتاق خوابتان را ساده و خلوت نگه دارید

برای داشتن اتاق خواب که برای شما فضایی امن و آرام را هدیه بدهد ، باید کارهای مختلفی را همزمان با هم انجام بدهید !

شما که قطعا از پارکت های معتبری با کیفیت و استاندارد به مانند پارکت داچ فلور برای کفپوش اتاق خواب خود استفاده کرده اید  و نورپردازی مناسبی را برای روز و شب به کار برده اید و از ملحفه و فرنیچر های ساده ای بهره می برید و در آخر لازم است که فقط تا حد ممکن اتاق خواب خودتان را خلوت نگه دارید و این آخرین کاری است که برای داشتن آرامش در اتاق خواب خود باید  بکنید  .